بازخوانی اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس

با انتشار قرارداد مارک ویلموتس، نگاهی به اطلاعیه شش ماه قبل این فدراسیون، خالی از لطف نیست که نشان می‌دهد باز هم فدراسیون حقیقت را اعلام نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، روابط عمومی فدراسیون فوتبال آذرماه سال گذشته، در بیانیه‌ای که در هفت بند تنظیم شده بود، به موارد جالبی درخصوص قرارداد مارک ویلموتس اشاره کرد.

نکته جالب در بیانیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال، تاکید بر این موضوع بود که: "ششم- در قرارداد منعقده و برخلاف قرارداد مشابه قبلی، فدراسیون مالیات نمی‌پردازد." با افشای قرارداد ویلموتس مشخص شده فدراسیون فوتبال متعهد به پرداخت مالیات این قرارداد هم هست که نشان می‌دهد متاسفانه از سمت فدراسیون فوتبال، باز هم اطلاعات غیرواقعی منتشر شده است.

همچنین در بند هفتم این بیانیه آمده بود: "با توجه به مصوبه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، شایسته است افرادی که در روزهای اخیر و در هر جایگاهی اطلاعات نادرست در این باره به افکار عمومی ارائه دادند و در رسانه ملی، مبلغ قرارداد را 3 میلیون دلار و خسارت آن را 3 میلیون دلار عنوان کردند، از رفتار غیر حرفه‌ای خود به صورت رسمی از مردم پوزش بطلبند."

حالا و با گذشت شش ماه، قرارداد ویلموتس رسانه‌ای شده و به خوبی می‌دانیم دستمزد سالانه این مربی بلژیکی، 2 میلیون و 250 هزار یورو و بیش از 2 میلیون و 500 هزار دلار است. فعلاً غرامت سه ماهه به مبلغ 570 هزار یورو و حدود 700 هزار دلار هم پرداخت شده که البته ادعای مارک ویلموتس به مراتب بیش از این ارقام است. حال که به گفته فدراسیون فوتبال قرارداد سه میلیون دلار نیست و البته برخلاف گفته رئیس پیشین فدراسیون پایین‌تر از دو میلیون یورو هم نیست، آیا فدراسیون به خاطر خلاف واقع‌گویی و نگفتن حقیقت در روز روشن، حاضر به پوزش و عذرخواهی است؟

افرادی که به گفته روابط عمومی فدراسیون اطلاعات نادرست می‌دادند، ظاهراً در داخل ساختمان فدراسیون حضور داشته و دارند که با پنهان‌کاری و فریب افکار عمومی، چنین فاجعه‌ای را در تاریخ فوتبال ایران به ثبت رساندند و در تقابل با منتقدان چنین رویکردی داشتند، اما همچنان حاضر نیستند از مردم ایران پوزش بخواهند.

کد خبر: 1071337

وب گردی

وب گردی