مشارکت مبنای اصلی تصمیم گیری در دانشگاه است/ برگزاری امتحانات پایان ترم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد مشارکت را مبنای اصلی تصمیم گیری ها در دانشگاه بیان کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود طاهری لاری امروز در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دو معاون پژوهش و فناوری و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برای معاونین جدید آرزوی موفقیت نمود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد در این مراسم حضور سید محسن موسوی را به عنوان معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز خیر مقدم گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

طاهری لاری در این جلسه قبول مسئولیت ها در دانشگاه را امانت دانست و افزود: دانشگاه با اعتماد این مسئولیت ها را بر عهده مان قرار داده بنابراین باید تمام و کمال در این مجموعه خدمت کنیم.

وی از زحمات و تلاش های اسماعیل خیرخواه که سالها در حوزه فناوری اطلاعات و سپس معاونت پژوهش و فناوری و فرهاد خام چین مقدم بعنوان ریاست دانشکده و معاونت توسعه مدیریت و منابع تلاش نموده اند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: این تغییرات در هر مجموعه ای وجود دارد و گاهی باعث بهتر خدمت کردن ما در جای دیگر می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد اظهارداشت: خیاط مقدم معاون جدید پژوهش و فناوری و علیزاده معاون جدید توسعه مدیریت و منابع نیز سالها در دانشگاه مسئولیت داشته و تجربه کاری دارند، بطوریکه خیاط مقدم ریاست دانشکده و معاونت توسعه و برنامه ریزی و علیزاده نیز ریاست واحد تربت حیدریه را در کارنامه مدیریتی خود دارند، لذا انتظار این است که با این تجربه و شناخت و آگاهی از مسائل دانشگاه دراین دو حوزه حرکت رو به جلو و نتیجه بخش داشته باشیم.

طاهری لاری به شرایط سخت دانشگاه که متاثر از شرایط سخت کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: می توان با اتکال به خداوند متعال، تلاش، برنامه ریزی، همدلی و مشارکت و داشتن روحیه وعمل جهادی این شرایط را پشت سر گذاشت و موفق شد.

وی با تاکید براینکه مشارکت اساس تصمیم گیری ها در دانشگاه است، از معاونین خواست در انجام کارها و فعالیتهای خود از نظرات و همفکری اساتید، کارکنان و حتی دانشجویان استفاده کنند تا بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند.

طاهری لاری در این جلسه در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم؛ تصریح کرد: آزمون ها براساس بخشنامه سازمان مرکزی البته با دقت و درایت در استان اجرا می شود.

حجت الاسلام مهدوی نسب مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دراین جلسه ضمن معرفی سید محسن موسوی به عنوان معاون دفتر نهاد، اظهارداشت: امام صادق(ع) در خصوص ویژگیهای ابوذرمی فرماید، بیشترین عبادت این بنده تفکر بود که همین امر باعث تغییر و در نهایت نجاتش شد بنابراین ما باید از این نکات درس بگیریم.

وی در رابطه با قبول مسولیت ها با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع)، گفت: ایام خدمت گذاری را قدر بدانیم و به بهترین وجه امانت داری کنیم چرا که امروزعملی است که هیچ حسابی ندارد و فردا روز حساب بدون عمل است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1071338

وب گردی

وب گردی