جزئیات برگزاری مسابقه ملی سلامت‌آموز در دانشگاه آزاد تهران غرب

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از برگزاری مسابقه ملی سلامت‌..آموز ویژه روزهای کرونایی خبر داد.

ابراهیم مهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری مسابقه ملی سلامت آموز اظهار کرد: با توجه به درگیری نظام آموزش کشور با بحران کرونا از ایام پیش از عید تاکنون و تعطیلی فیزیکی دانشگاه‌ها و مدارس، دانشگاه آزاد حسب مسئولیت اجتماعی خود برنامه‌های علمی در راستای سیاست‌های فاصله‌گذاری طراحی کرده است.

وی افزود: بنابراین پیرو قوانین کلی کشور مسابقه‌ای طراحی شده تا به‌صورت مجازی آلام و چالش‌های دانشجویان و دانش‌آموزان در آن مطرح و به ارزیابی گذاشته ‌شود تا ضمن ایجاد تحرک در بین این قشر جامعه، دانشگاه نیز به مسئولیت خود عمل کند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: این مسابقه در سه محور عکاسی، داستان نویسی و قصه‌گویی تعریف شده و آثار نیز در این حوزه‌ها دریافت می‌شود. موضوعات‌ آثار باید با تاکید بر قرنطینه خانگی خلق شوند.

مهری خلق آثار از سوی دانشجویان را عاملی برای امیدواری دانست و گفت: با کمک خدا و اهتمام و مراقبت مردم این بحران نیز پشت سر گذاشته می‌شود، لذا لازم است دانشجویان و دانش‌آموزان امید و فعالیت‌های خود را در این ایام نیز حفظ کنند.

وی ادامه داد: مسابقات برای دانشجویان همه دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان مدارس سما درنظر گرفته شده که با جوایز نفیسی نیز همراه است. برای نفر نخست 15میلیون ریال، نفر دوم 10میلیون ریال و برای نفر سوم 5میلیون ریال جایزه نقدی درنظر گرفته شده است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه با محورهای داستان نویسی(امید و کسب‌وکار)، قصه‌گویی(احیای قصه‌های قدیمی و محلی) و عکاسی(امید از پنجره خانه) تا 30 تیرماه سال جاری به سامانه EVENTS.WTIAU.AC.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071340

وب گردی

وب گردی