شناسایی ضاربان  راننده  آسیب دیده با دوربین مرکز کنترل ترافیک

 راننده‌ای که توسط چند نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، با استفاده از دوربین مرکز کنترل ترافیک هوشمند ضاربان را شناسایی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت گفت: چندی پیش در رصدهایمان با دوربین‌های ترافیکی متوجه شدیم در یکی از بزرگراه‌های شهر تهران، دو نفر با خودروی سمند به راننده یک پراید که تنها بود حمله کردند و او را مورد ضرب وشتم قرار دادند.

وی افزود: ما با دوربین شاهد این اتفاقات بودیم و همکارانمان در نیروی انتظامی را در این باره مطلع کردیم.

سرهنگ رازقی گفت: پس از اینکه ضاربان محل را ترک کردند، از طریق پلاک خودرو، شماره تلفن راننده را پیدا کردیم و طی تماس تلفنی از او وضعیت جسمانی و علت دعوا را جویا شدیم.

این مقام انتظامی گفت: این راننده به ما گفت که وقتی به راننده خودروی سمند درباره لایی کشیدنش هشدار داده، این درگیری صورت گرفته است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت گفت: پس از اطلاع از علت حادثه، این راننده را به مرکز دعوت کردیم و فیلم مورد نظر را برای طی کردن مراحل قانونی در اختیار وی قرار دادیم.

وی افزود: پس از مدتی او با ما تماس گرفت و از محاکمه شدن ضاربان خبر داد. همچنین از ما برای فیلم مذکور تشکر کرد.

این مقام انتظامی پیش‌تر اعلام کرده بود که در بسیاری از تصادفات که صحنه تصادف برهم خورده یا تصادفات سنگین است، همکاران ما در این مرکز با بازبینی تصاویر، به کروکی کشیدن افسران مستقر در محور‌ها کمک می‌کنند. همچنین امکان ارسال این تصاویر برای مراکز قضایی و بیمه امکان پذیر است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1071359

وب گردی

وب گردی