تاثیر شیوع کرونا بر رفتار ترافیکی مردم

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابران، رانندگان و موتورسیکلت سواران قدری در زمان خلوتی قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد رازقی در پاسخ به اینکه آیا رفتار ترافیکی شهروندان در دوران کرونا با قبل کرونا تفاوتی کرده گفت: از لحاظ حجم ترافیک در نظر بگیریم حتماً این چنین بود و تفاوت‌هایی را قبل و بعد از کرونا داشته‌ایم و همچنین از لحاظ فرهنگ ترافیکی بخواهید در نظر بگیرید به نظر من تغییراتی داشته و این تغییرات برای ما تجربه‌هایی را داشته است.

وی افزود: البته برخی مواقع ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی به صورت همزمان صورت می‌گیرد، به عنوان مثال موتور سواران برخی تخلفات را انجام می‌دهند و به دنبال آنها، تعداد زیاد دیگری هم به تبع او همان تخلف را انجام می‌دهند، مانند عبور از چراغ قرمز و عبور از خط ویژه.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ترافیک گفت: ولی در ایام خلوتی تهران یعنی در زمان شیوع اولیه کرونا به ویژه نیمه اول فروردین و نیمه دوم اسفند، مردم و رانندگان و موتورسیکلت سواران قدری در زمان خلوتی قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کردند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1071365

وب گردی

وب گردی