فردا؛ آخرین فرصت ثبت‌نام کاردانی نظام جدید

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 98 هزار داوطلب در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیر‌انتفاعی اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه یازدهم خرداد ماه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام‌ آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ساعت 24 فردا 21 خرداد ماه به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد:‌ سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبانی که تا امروز نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌‌اند، تسهیلاتی را در نظر گرفته است. در این راستا مهلت ثبت‌نام و ویراش اطلاعات داوطلبان تا چهارشنبه 21 خردادماه تمدید شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیان شرکت در این آزمون باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی بیان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا 21 خرداد نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی با اشاره به زمان برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است؛ جمعه 14 شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود:‌ داوطلبان برای دریافت کارت و راهنمای شرکت در آزمون می‌توانند از سه‌شنبه 11 شهریور تا پنجشنبه 13 شهریوربه سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: ظرفیت کل دوره‌های کاردانی نظام جدید 252 هزار و 485 نفر در 6 هزار و469 رشته محل است. همچنین ظرفیت رشته‌های بدون آزمون 100 هزار و 956 نفر در 2 هزار و 726 رشته محل و ظرفیت رشته‌های با آزمون 151 هزار و 529 نفر در 3 هزار و 743 رشته محل است.

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و موسسات غیر دولتی‌-‌غیرانتفاعی گفت: تا امروز 20 خرداد ماه، 98 هزار و 767 نفر در این دوره‌ها ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071381

وب گردی

وب گردی