«تلویزیون تابستانی» با رویکرد مهارت‌آموزی راه‌اندازی می‌شود

معاون آموزش ابتدایی از راه‌اندازی «تلویزیون تابستانی» در اوایل تیرماه خبر داد و گفت: مقرر شده است برنامه‌های جذابی با رویکرد مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان تهیه و از طریق شبکه هفت سیما پخش شود.

رضوان حکیم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به راه‌اندازی تلویزیون تابستانی اظهار کرد: تلویزیون تابستانی برای دانش‌آموزان با توجه به تجربه موفقیت‌آمیز درسی و آموزشی شبکه آموزش سیما در نظر گرفته شده و بر ضرورت مهارت‌آموزی و پر کردن صحیح اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید دارد.

وی ادامه داد:‌ با همکاری مشترک شبکه آموزش و صدا و سیما می‌خواهیم از ظرفیت‌های این شبکه استفاده کنیم و آموزش استاندارد را برای مربیان پیش‌دبستانی سراسر کشور در این برنامه ارائه دهیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مخاطبان متنوعی برای تلویزیون تابستانی در نظر گرفته شده که شامل دانش‌آموزان، مربیان، معلمان و خانواده‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان اصلی تلویزیون تابستانی دانش‌آموزان هستند، خاطرنشان کرد: مقرر شده است برنامه‌های جذابی با رویکرد مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان تهیه و از طریق شبکه هفت سیما پخش شود. کودکان می‌توانند با کمک برنامه‌های ارائه شده در این شبکه، مهارت‌های مورد نیاز خود را تقویت کنند.

حکیم‌زاده با اشاره به وضعیت خاص کلاس اولی‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: قرار است تقویت مهارت‌های زبان فارسی برای پایه اول ابتدایی در دستور کار برنامه‌های شبکه آموزش سیما قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تیم مشترکی برای راه‌اندازی این تلویزیون شکل گرفته، قرار است جزئیات این برنامه را نهایی کند تا دانش‌آموزان در تابستان سال جاری بتوانند از اطلاعات این تلویزیون استفاده کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این برنامه از ابتدای تیرماه از شبکه 7 سیما پخش شود، البته جزئیات اجرایی شدن این برنامه پس از نهایی شدن در کارگروه مشترک معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش و شبکه آموزش سیما اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071394

وب گردی

وب گردی