آنچلوتی و میلان خواهان جذب کاپیتان PSG

مدافع میان برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و تیم و سرمربی سابقش او را می‌‌خواهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، طبق ادعای نشریه اکیپ فرانسه تیاگو سیلوا در پایان فصل جاری از پاری‌سن‌ژرمن جدا می‌شود و دو تیم اورتون و میلان از الان خود را برای جذب وی آماده کرده‌اند.

طبق ادعای اکیپ، لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن روز گذشته (دوشنبه) با مدافع برزیلی این تیم تماس گرفته تا به او اطلاع دهد قراردادش که در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، تمدید نخواهد شد.

این روزنامه فرانسوی دلیل خودداری PSG از تمدید قرارداد سیلوا را مسائل مالی و خودداری این بازیکن 35 ساله از قبول درخواست باشگاه برای کاهش حقوقش دانسته است.

در صورت که خبر اکیپ صحت داشته باشد، او در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود و می‌تواند به میلان که در فاصل سال‌های 2009 تا 2012 برای آن بازی می‌کرد ملحق شود.

او در فصل 11-2010 به میلان برای فتح سری A - آخرین قهرمانی این تیم در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا تا به امروز - کمک کرد و پس از آن همراه با زلاتان ابراهیموویچ به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

با وجود بالا بودن سن سیلوا که ماه سپتامبر امسال 36 ساله می‌شود، میلان خواهان جذب اوست. کارلو آنچلوتی سرمربی سابق سیلوا در پاری‌سن‌ژرمن که الان هدایت اورتون را برعهده دارد هم به عنوان دیگری مشتری او شناخته می‌شود.

با مختومه شدن لوشامپیونه به دلیل شیوع کرونا، کار سیلوا با پاری‌سن‌ژرمن در رقابت‌های داخلی تمام شده و او تنها در لیگ قهرمانان اروپا باید تیمش را همراهی کند.

کد خبر: 1071410

وب گردی

وب گردی