سنگ بزرگ برای تحقق ترانسفر حیثیتی پرسپولیس/ بمب خاموش یحیی برای لیگ بیستم

به نظر می‌رسد پیدا کردن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس به یک چالش برای سرمربی و مدیران این تیم تبدیل شده است.

ایسکانیوز-هادی شاه‌مرادی: با جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، سرمربی این تیم به دنبال جذب یک گزینه مطمئن برای چارچوب دروازه تیمش است.

همانطور که پیش‌تر گفتیم اسامی متعددی برای این عنوان ‌یاد شده اما هر یک از این اسامی به نوعی از فهرست احتمالات دروازه سرخ کنار رفته اند تا یکی از بزرگترین معماهای فصل بعد لیگ برتر کشورمان همچنان بدون پاسخ باشد.

چند گزینه همیشگی

از همان روزهای ابتدایی قطعی شدن انتقال بیرانوند، چند نام بزرگ به عنوان جایگزین او مطرح شد که از مهمترین آنها می‌توان به رشید مظاهری، علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری اشاره نمود.

هر چند این افراد چند فصلی است که جسته گریخته بحث حضورشان در پرسپولیس مطرح می‌شود و هر بار به واسطه اطمینان حاصل از عملکرد بیرانوند و حتی رادوشوویچ، این شایعه پیرامون آنها کمرنگ می‌شود، به نظر می‌رسید این مرتبه به شکل متفاوت و جدی‌تری در انتظار شنیدن خبر پیوستن یکی از این اسامی به پرسپولیس باشیم؛ اما تا به امروز هم گل محمدی و هم تک تک این بازیکنان هرگونه مذاکره برای تحقق این شایعه را تکذیب کرده اند.

گزینه ایده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آل؛ یک رابطه خوب و یک سنگ بزرگ!

یکی دیگر از افرادی که اگر جانشین بیرانوند شود بدون شک لقب بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی لیگ بیستم را به نام خود ثبت خواهد کرد پیام نیازمند است.

نیازمند که با پیکان به عنوان پدیده لیگ هجدهم ظهور کرد و حتی در بازی مقابل پرسپولیس با یک نمایش خیره کننده زمینه برد یک بر صفر تیمش را فراهم نمود، برای فصل جدید به اصفهان رفت.

در خصوص قرارداد نیازمند بهتر است بدانید او تا پایان فصل 1400 بازیکن سپاهان است و تنها در صورت دریافت پیشنهاد خارجی و پرداخت مبلغ 250 هزار دلار به باشگاه سپاهان می‌تواند از این تیم جدا شود.

نه تنها این موضوع کار پرسپولیسی‌ها را برای جذب این بازیکن بسیار سخت کرده بلکه با توجه به حواشی عحیب و غریبی که در سال های اخیر بین هواداران و حتی مربیان و مدیران دو تیم سپاهان و پرسپولیس رخ داده، هرگونه مساعدت جهت تحقق این انتقال دور از ذهن به نظر می‌رسد.

ناگفته نماند که کورسوی امید آنهایی که انتظار سرخپوش شدن نیازمند را می‌کشند فقط و فقط به رابطه نزدیک و بسیار خوبی است که بین او و داوود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس برقرار می باشد؛ اما طبق آنچه گفته شد موانع عملی شدن این ماجرا فراتر از ابعاد رفاقت نیازمند و فنایی است.

شکی نیست که چنانچه معجزه ای رخ دهد و پیام نیازمند به عنوان بهترین گلر حال حاضر لیگ برتر از سپاهان راهی پرسپولیس شود باید آن را به عنوان حیثیتی‌ترین خرید پرسپولیس در یک دهه اخیر تلقی کنیم.

یک بمب خاموش و ساکت!

چندی پیش خبر رسید سورپرایز نقل و انتقالاتی گل محمدی در لیگ یک مشغول است. بررسی ها نشان داد او کسی نیست جز سعید جلالی راد دروازه بانی که در شهرخودرو سابقه کار با یحیی را دارد و این فصل برای گذراندن دوره سربازی خود برای فجر سپاسی بازی می‌کند.

البته جلالی راد طی چند مصاحبه با رسانه‌های مختلف هرگونه مذاکره با پرسپولیس را شایعه‌ای دروغ خواند و خودش نیز از ابراز تمایلش برای کار دوباره با سرمربی محبوبش سر باز زد.

سرمربی پرسپولیس نیز نسبت به این موضوع واکنش مثبتی نشان داد تا همه چیز ملغی تلقی شود. هر چند شنیده می‌شود سعید جلالی راد گزینه قطعی گل محمدی است و این سرمربی قصد دارد از شاگرد سابقش به عنوان ذخیره رادوشوویچ برای فصل بعد استفاده کند.

در نهایت باید دید چه سرنوشتی در انتظار دروازه پرسپولیس است و سرمربی این تیم چه برنامه‌ای برای یکی از اصلی ترین نقاط خالی تیمش در ادامه راه در سر دارد.

کد خبر: 1071438

وب گردی

وب گردی