امروز؛ آخرین فرصت ثبت‌نام کاردانی نظام جدید

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز 21 خرداد مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای اقدام کنند.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیر‌انتفاعی اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه یازدهم خرداد ماه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام‌ آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ساعت 24 امروز 21 خرداد ماه به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد:‌ سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبانی که تا امروز نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌‌اند، تسهیلاتی را در نظر گرفته است. در این راستا مهلت ثبت‌نام و ویراش اطلاعات داوطلبان تا چهارشنبه 21 خردادماه تمدید شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیان شرکت در این آزمون باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی بیان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا 21 خرداد نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی با اشاره به زمان برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است؛ جمعه 14 شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود:‌ داوطلبان برای دریافت کارت و راهنمای شرکت در آزمون می‌توانند از سه‌شنبه 11 شهریور تا پنجشنبه 13 شهریوربه سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: ظرفیت کل دوره‌های کاردانی نظام جدید 252 هزار و 485 نفر در 6 هزار و469 رشته محل است. همچنین ظرفیت رشته‌های بدون آزمون 100 هزار و 956 نفر در 2 هزار و 726 رشته محل و ظرفیت رشته‌های با آزمون 151 هزار و 529 نفر در 3 هزار و 743 رشته محل است.

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی اظهار کرد:‌ تا صبح امروز 21 خرداد، 101 هزار و 519 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071441

وب گردی

وب گردی