اولین جشنواره سراسری فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای با عنوان «دیدآزاد» آغاز ‌به‌کار کرد

 آیین رونمایی از اولین جشنواره سراسری فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای تحت عنوان «دیدآزاد» یادواره شهید سید مرتضی آوینی و رادیو دانشجویی رفاقت صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این مراسم که به همت کانون مستند سازی شهید آوینی برگزار شد، مسئولان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

همچنین در این مراسم، فعالیت‌های رادیو دانشجویی رفاقت نیز تشریح شد؛ این برنامه رادیویی با تولید سه فصل برنامه مستمر در قالب ۱۴۵ پادکست در حدود ۲هزار دقیقه تهیه و تولید داشته است‌.

تولیدات این رادیو در قالب ویژه‌برنامه‌های مناسبتی، فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی بوده است.

رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز در مراسم رونمایی از اولین جشنواره سراسری فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی «دیدآزاد» یادواره شهید سید مرتضی آوینی که در واحد علوم دارویی برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین ویژگی شهید آوینی این بود که برای خدا کار می‌کرد و به همین دلیل به شخصیتی ماندگار تبدیل شد‌.‌ لذا فعالان فرهنگی باید در تمام کار‌ها، خدا را مد نظر قرار دهند.

وی افزود: خوشبختانه در دانشگاه آزاد اسلامی شاهد رویش‌های ارزشمند دانشجویی در حوزه فرهنگی و هنری هستیم. اگر بنا باشد روزی از کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در مقابل مقام معظم رهبری سخنرانی داشته باشیم، حتما از بچه‌های کانون مستند سازی شهید آوینی واحد علوم پزشکی تهران دعوت خواهیم کرد.
نصیری ادامه داد: فیلم کوتاه در جوامع مختلف بسیار ارزشمند و اثر‌گذار است؛ امروز حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد دانشجویان در فضای مجازی فعالیت دارند. به همین دلیل ما وظیفه داریم هزاران خوراک محتوایی درجه یک با موضوعات مختلف برای آن‌ها تولید کنیم. جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای موجب شناسایی استعداد‌ها و به کارگیری ‌آن‌ها در بخش‌های مختلف خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: کانون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی این ظرفیت و پتانسیل را دارد که فعالیت‌های بزرگی را در عرصه فرهنگی انجام دهد. لذا باید تمامی اعضای کانون، فعالیت‌ها را جدی بگیرند و با عشق و علاقه‌ آن‌ها را انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های رادیو رفاقت باید به‌روز، هدفمند و جوان‌پسند باشد و برای آینده، برنامه‌‌ریزی ‌دقیق و مدون داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071475

وب گردی

وب گردی