احتمال بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال؟!

شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد علی کفاشیان، سکان سرپرستی فدراسیون فوتبال را بر عهده خواهد گرفت.

ایسکانیوز_سید ایمان میری: دی ماه سال گذشته بود که مهدی تاج از سمت خود استعفا داد. پس از وی حیدر بهاروند به فدراسیون آمد. البته ابتدا قرار بود حیدر بهاروند که پس از محرومیت علی کفاشیان ( نائب رئیس اول) از سوی کمیته اخلاق به عنوان نائب دوم انتخابات فدراسیون را در تاریخ 25 اسفند ماه برگزار کند اما این اتفاق به دلیل ایراداتی که فیفا به اساسنامه گرفت رخ نداد.

ایراداتی که هنوز هم رفع نشده است. فدراسیون فوتبال بعد از برگشت خوردن اساسنامه ارسالی در هفته های اخیر باز هم درگیر تدوین اساسنامه شده و مجددا اقدام به ارسال به فیفا کرده است.

با توجه به شرایط می توان پیش بینی کرد که موضوع تایید اساسنامه از سوی فیفا تا اواخر زمستان امسال به طول بیانجامد و پروسه برگزاری انتخابات نیز به همین دلیل حداقل 8 ماه دیگر طول بکشد.

اما در این میان خبرهایی که از گوشه و کنار فوتبال در مورد حضور احتمالی کفاشیان به عنوان سرپرست در فدراسیون به گوش می رسد. او اردیبهشت ماه سال گذشته از سوی کمیته اخلاق محروم شد ولی ظاهرا کمیته استیناف فدراسیون محرومیت 5 ساله او را به یک سال تغییر داده که در صورت تایید، محرومیت وی حالا به پایان رسیده است.

کفاشیان در صورت تایید این موضوع با توجه به اینکه طبق شواهد هیچ گاه استعفای کتبی نداده می تواند به عنوان نائب رئیس اول سرپرستی فدراسیون را بر عهده بگیرد.

حالا باید دید با توجه به پایان حکم سرپرستی بهاروند که شش ماه بوده موضوع بازگشت کفاشیان تا چه اندازه مورد تایید فدراسیون بوده و آیا باز هم شاهد حضور او در فدراسیون فوتبال هستیم یا نه؟!

کد خبر: 1071485

وب گردی

وب گردی