دانشگاه آزاد قطب اصلی و پیشتاز آموزش مجازی کشور است/ برخورد با اساتیدی که در آموزش مجازی کم کاری کرده اند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در کمترین زمان ممکن نسبت به راه اندازی سامانه مجازی اقدام نماید تا دانشجویان بتوانند از آموزش مجازی استفاده کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یاسوج، کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با اعضاء بسیج دانشجویی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اکنون به عنوان قطب اصلی و پیشتاز آموزش مجازی کشور است.

وی بیان کرد: با شروع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای آموزش حضوری مراکز آموزشی بوجو آمد دانشگاه آزاد اسلامی با طراحی و توسعه سامانه آموزش مجازی در زمان مناسبت باعث برگزاری کلاس های مجازی شده و باعث شده تا دانشجویان از آموزش عقب نمانند.

جانی پور بیان کرد: در ابتدای این کار با توجه به مشکلاتی که در زیرساخت ها بخصوص در مناطق محروم بوده مشکلاتی برای دانشجویان وجود داشت ولی آموزش هیچ وقت تعطیل نبوده و با همت اساتید و حضور دانشجویان برگزاری کلاسهای مجازی رضایت بخش بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: کلاس های مجازی در کنار مشکلاتی که داشته ولی مزایای زیادی برای دانشجویان دارد و توانسته خیلی از آسیبها را برطرف کند از جمله مسئله رفت و آمد دانشجویانی که از راه های دور به دانشگاه مراجعه می کردند و با صرف کمترین هزینه موفق به برگزاری کلاس های خود شده اند.

وی تصریح کرد: قطعا با اساتیدی که در آموزش مجازی کم کاری کرده اند برخورد خواهیم کرد و تلاش می کنیم که نواقص این روش برطرف و آمادگی کامل برای برگزاری کلاس های مجازی در ترم های بعد را در صورت لزوم داشته باشیم.

جانی پور از برگزاری امتحانات بصورت حضوری خبرداد و گفت: طبق بخشنامه صادره از سازمان مرکزی با توجه به اینکه هنوز استان ما به مرحله هشدار در بحث کرونا نرسیده امتحان در فاصله یک ماه از تاریخ 24خرداد لغایت 23 تیرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در هر روز 4 نوبت امتحان در ساعتهای 8-10 ،11-13 ،14-16 و17-19بدون کمترین تراکم و با رعایت فاصله برگزار و کارکنان بصورت شیفت بندی صبح و عصر در جلسه امتحان حضور خواهند داشت.

جانی پور گفت: در بین هر دو امتحان یک ساعت فاصله زمانی وجود دارد و تیم معاونت پزشکی دانشگاه بروی ضدعفونی کردن قبل و بعد از امتحان و استفاده دانشجویان و کارکنان از ماسک و دستکش نظارت کامل دارند.

وی بیان کرد: سرویس های ایاب و ذهاب در ایام امتحانات بصورت رفت و برگشت در اختیار دانشجویان قرار دارد و حوزه معاونت دانشجویی بر رعایت پروتکل بهداشتی و ضدعفونی کردن سرویس ها نظارت دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به دانشجویان غیربومی واحدهای استان نیز اطلاع رسانی انجام گرفته تا با ثبت نام در سامانه امن طراحی شده توسط سازمان مرکزی از مراجعه به واحد محل تحصیل خودداری کرده و در نزدیک ترین واحد دانشگاهی به شهر محل سکونت خود نسبت به برگزاری امتحان اقدام کنند.

کد خبر: 1071517

وب گردی

وب گردی