راپوپورت: زنیت بیشتر از هر تیمی به آزمون نیاز دارد

سرمربی پیشین تیم فوتبال زنیت روسیه معتقد است سردار آزمون بهتر است در این تیم بماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از اسپورت ویکند روسیه، بوریس راپوپورت گفت: پیشنهادهای دیگر تیم‌ها برای جذب سردار آزمون رابطه مستقیمی با اقتصاد زنیت دارد. هیچکس پول را رد نمی‌کند و زنیت در صورت کسب درآمد حداکثری باید سردار آزمون را به فروش رساند.

این پیشکسوت 74 ساله فوتبال روسیه در ادامه خاطرنشان کرد: اگر زنیت می‌خواهد توسعه یاید و در رقابت‌های باشگاهی اروپا به قهرمانی برسد باید ترکیب کنونی بازیکنانش را حفظ کند، البته خرید بازیکن برای جایگزینی بازیکن فروخته شده نیز گزینه دوم است. برای مثال شما اسپارتاک مسکو را ببینید. با فروش بازیکنانی که قهرمان لیگ برتر روسیه شدند اکنون به کجا رسیده است. این تیم حتی 2 سال است به رقابت‌های اروپایی هم نمی‌تواند راه یابد.

بوریس راپوپورت درباره قیمت واقعی سردار آزمون اظهار داشت: شنیدم که ناپولی برای خرید این بازیکن حاضر به پرداخت 25 میلیون یورو است اما در شرایط کنونی تمامی تیم‌ها مشکل مالی دارند. بنابراین فکر نمی‌کنم آنها چنین هزینه‌ای را متحمل شوند. از نظر ورزشی هم باید تأکید کنم زنیت بیشتر به سردار آزمون نیاز دارد. او بازیکن جوانی است و فرصت برای پیشرفت دارد. آزمون در دوره زمانی حضورش در زنیت دستاوردهای خوبی داشته است. یک بازیکن ارزشمندی است که پیدا کردن جایگزینش برای زنیت آسان نیست. دوباره باید هزینه کنند و بازیکنی را از خارج بیاورند، البته یک موضوع هم این است که زنیت با فروش این بازیکن از نظر مالی راضی باشد و آزمون هم بگوید که دیگر نمی‌خواهد در سن‌پترزبورگ بازی کند. هرچند چنین چیزی را تاکنون نشنیدم.

کد خبر: 1071570

وب گردی

وب گردی