فردا؛ آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت نام نقل و انتقال نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰–۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی از یکشنبه (۲۵ خرداد) آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰–۱۳۹۹ از فردا یک شنبه ۲۵ خردادماه آغاز می‌شود و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

متقاضیان برای ثبت نام بایستی به سامانه منادا به نشانی http://monada.iau.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

تمامی مراحل و فرایند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال دانشجویی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است، متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی خودداری کنند.

با توجه شرایط خاص پیش آمده در کشور به واسطه شیوع بیماری کرونا و به منظور رضایت خاطر دانشجویان و ایجاد آرامش و رفع دغدغه‌های خانواده‌ها و جلوگیری از ترددهای بی‌مورد و خطرات ناشی از آن و همچنین پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، تسهیلاتی برای مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰–۱۳۹۹ در نظر گرفته شده‌است.

براساس دستورالعمل ابلاغی؛ به منظور کاهش تردد دانشجویان بین محل سکونت و تحصیل و تأثیر آن در مهار بیماری کرونا، یک نیمسال مهمانی دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی به شهر محل سکونت با توجه به دارا بودن شرایط عمومی مندرج در شیوه‌نامه نقل و انتقال دانشجویی، دایر بودن رشته/گرایش دانشجو در واحد دانشگاهی مقصد، تأیید عدم مغایرت محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو و موافقت واحد دانشگاهی مبدأ و مقصد امکانپذیر است.

کد خبر: 1072080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =