سردرگمی در انتخابات شورای صنفی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دبیر شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر گفت: معاونت فرهنگی - دانشجویی دانشگاه امیرکبیر تاکنون دستورالعمل خاصی برای زمان و نحوه برگزاری انتخابات شواری صنفی اعلام نکرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، شورای صنفی دانشگاه‌ امیرکبیر مانند سایر انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی ترجیح می‌دهند تا انتخابات خود را به صورت حضوری برگزار کند و به انتخابات الکترونیکی و مسئولان دانشگاه خوش‌بین نیستند.

در همین رابطه، فرشته کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره انتخابات شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: معاونت فرهنگی - دانشجویی این دانشگاه تا کنون دستورالعمل خاصی برای زمان و نحوه برگزاری انتخابات شواری صنفی اعلام نکرده است.

وی ادامه داد: انتخابات شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر طبق جدول زمان‌بندی باید اردیبهشت‌ ماه همگام با سایر کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی برگزار می‌شد که متاسفانه این امر محقق نشد.

دبیر شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر درباره زمان برگزاری انتخابات شورای صنفی عنوان کرد: به احتمال بسیار انتخابات در اوایل پاییز برگزار می‌شود و تا آن زمان دبیر فعلی در سمت خود باقی می‌ماند.

وی با اشاره به انتخابات کانون‌ها و شوراهای دانشجویی به صورت الکترونیکی بیان کرد: مسئولان دانشگاه امیرکبیر به ویژه معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه تا زمانی که اطمینان لازم از سلامت انتخابات الکترونیکی را ندهند، دانشجویان تمایلی به این نوع از انتخابات ندارند.

به گفته کریمی؛ دانشگاه امیرکبیر اگر تصمیم بر انتخابات الکترونیکی شورای صنفی دارد باید بستر ایمنی برای این انتخابات آماده کند.

این دانشجوی دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه ترجیح شورای صنفی بر انتخابات حضوری است، گفت: انتخابات به صورت حضوری و با نظارت نمایندگان دانشجویی دارای حواشی است و اگر این انتخابات به صورت الکترونیکی باشد قطعا دامنه حواشی آن بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =