استراتژی یحیی گل‌محمدی: محمد نادری بماند، محمد انصاری می‌رود

خبرها از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که چندان تمایلی برای تمدید قرارداد محمد انصاری آسیب‌دیده وجود ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، خبرها حاکی از آن است که علیرغم  انتشار خبر درباره تمدید قرارداد با محمد انصاری پس از پارگی رباط صلیبی، یحی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برنامه دیگری در ذهن دارد.

روزنامه فرهیختگان در مقاله‌ای بلند درباره جابه‌جایی‌های احتمالی پرسپولیس نوشت: «بازیکن دیگری که اتفاقا این روزها صحبت درخصوص تمدید قراردادش با پرسپولیسی‌ها زیاد شنیده می‌شود، محمد انصاری است که از قضا با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و از حمایت همبازیانش برای تمدید قرارداد پرسپولیس با او نیز برخوردار است، اما ظاهرا یحیی گل‌محمدی به این بازیکن هم اعتقادی ندارد و بر این باور است که او بعد از اولین مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی نتوانسته به روزهای اوج خود بازگردد و احتمالا بعد از مصدومیت اخیر نیز با افت بیشتری همراه خواهد شد.

البته درخصوص این بازیکن ظاهرا شرط‌وشروطی از سوی یحیی مطرح شده که می‌تواند شانس ماندن او در سرزمین سرخ‌ها را بالا ببرد. ظاهرا نظر گل‌محمدی این است که اگر محمد نادری نتوانست مجوز حضورش برای فصل بعد در پرسپولیس را از کورتریک بلژیک بگیرد، باشگاه می‌تواند برای تمدید قرارداد انصاری اقدام کند تا به این شکل هم سمت چپ تیم خالی نماند و هم باشگاه و کادرفنی با فشار هواداران مواجه نشوند.»

کد خبر: 1072096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =