اشتغال ۲۰۰۰نفر در طرح پرورش میگوی بندر چارک با حمایت دستگاه قضایی

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حاشیه بازدید از ابرپروژه تولید میگو در بندر چارک ابراز امیدواری کرد با اشتغال حدود دو هزار نفر در این طرح، شاهد کاهش جرایم و آسیب ها در منطقه باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی افتخاری، مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ارزشمند توصیف کردن سرمایه گذاری در چنین طرح هایی و حمایت از آن، بر کار اصولی و پیشگیری علمی تاکید و اظهار کرد: اگر صبر کنیم تا جامعه به سمت بیکاری برود و بعد از این که فرد آسیب دید و دچار مشکلات متعددی شد، مچش را بگیریم و بگوییم چرا دزدی کردی، چرا مرتکب خلاف شدی؛ کاهش جرایم و آسیب نخواهیم داشت، این چراها به خود ما باز می گردد و در اصل باید بگوییم چرا حمایت نکردیم؟ چرا فعالیت بنگاه های اقتصادی را ترویج نکردیم که امروز شاهد این صحنه ها نباشیم.

افتخاری تصریح کرد: برای این که این امر رخ ندهد، قوه قضاییه در چند سال اخیر حمایت از بنگاه های  اقتصادی که فعالیت سالم و شفافی دارند را در دستور کار قرار داده و از زمان ریاست حضرت آیت اله رییسی در قوه قضاییه، با تاکید ایشان از تعطیلی بنگاه ها و بستن حساب ها و اقداماتی از این قبیل به طور جدی جلوگیری و این نگاه باعث افزایش سرعت و میزان حمایت ها شده است.

 مشاور معاون اجتماعی و پیشیگری از وقوع جرم قوه قضاییه همچنین بیان کرد: امیدواریم این پروژه با حمایت های استاندار و رییس کل دادگستری استان، زودتر به مرحله تولید برسد و شاهد ثمربخش بودن پروژه هایی مشابه این در استان باشیم.

* حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع، از برنامه‌های اساسی دستگاه قضایی است

علی صالحی، رییس کل دادگستری استان هرمزگان نیز گفت: حمایت از سرمایه گذاری های مشروع، از برنامه های اساسی دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان نیز در این بازدید اظهارکرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری کل استان هرمزگان با دقت فعالیت بنگاه ها و فعالان اقتصادی را رصد می کند و بازدید میدانی از این پروژه ها نیز به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

صالحی با تشکر از معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای کمک و حمایت از  این ابرپروژه در محل حاضر شدند افزود: این پیگیری ها و حمایت ها با تاسی از منویات مقام معظم رهبری و ریاست معزز قوه قضاییه است و ما به طور جدی کار را تا مرحله نهایی دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =