شنیده شدن آژیر هشدار شلیک موشک در شهرک‌های صهیونیستی

همزمان با اجتماع مقامات عربی، آمریکایی و صهیونیستی در کاخ سفید برای امضای توافق ضد فلسطینی، رسانه‌ها از به صدا درآمدن آژیرهای شلیک موشک در اطراف غزه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، رسانه‌های فلسطینی و صهوینیستی از به صدا درآمدن آژیرهای شلیک موشک در اطراف غزه خبر دادند.

رسانه‌های فلسطین شامگاه سه‌شنبه گزارش دادند که مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه اقدام به شلیک چند راکت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در «عسقلان» و «اشدود» کرده است.

بر اساس این گزارش، آژیرها در شهرک‌های مذکور به صورت مستمر در حال به صدا درآمدن است.

با این حال خبرگزاری رویترز گزارش داد که آژیرهای هشدار شلیک موشک در شهرک‌های اطراف غزه به منظور آمادگی در برابر شلیک موشک‌های از غزه به صدا درآمده است.

با این حال، خبرنگار نظامی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت که «غزه آن‌هایی را که در کاخ سفید دور هم جمع شده‌اند، با موشک مورد خطاب قرار داد».

ویدیوها و عکس‌هایی در فضای مجازی و رسانه‌ها دست به دست می‌شود که حکایت از آن دارد که سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی سخت فعال شده است. برخی منابع حجم راکت‌ها و موشک‌ها را بیشتر توصیف کرده‌اند.

تصاویر منتشر شده حکایت از آن دارد که ادعای رسانه‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری و انهدام راکت‌های شلیک شده در حمله راکتی امشب به شهرک‌های صهیونیست‌نشین صحت ندارد و یک مغازه در اشدود مورد اصابت قرار گرفته و دو نفر زخمی شدند.

با این حال، منابع رژیم صهیونیستی از جمله مؤسسه امداد «زاکا» شمار زخمی‌ها را شش نفر اعلام کرده‌اند.

شلیک راکت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه همزمان بود با امضای توافق سازش بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید که طی آن، وزیران خارجه دو کشور عربی بحرین و امارات به همراه نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رسماً آن را امضا کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =