الحشد الشعبی از موفقیت عملیات «الفتح المبین» در پاکسازی صحرای الانبار خبر داد

فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار از پایان عملیات «الفتح المبین» در پاکسازی صحرای الانبار و دستاوردهای آن خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار از پایان عملیات «الفتح المبین» برای پاکسازی بالغ بر هفت هزار کیلومتر مربع از صحرای غربی استان الانبار خبر داد.

«قاسم مصلح» فرمانده عملیات الحشد الشعبی در الانبار در بیانیه‌ای گفت: «با تلاش دلاورمردان الحشد الشعبی و نیروی هوایی ارتش عراق، ۱۱ مخفیگاه تروریست‌ها منهدم شد و دو خودروی متعلق به آنها هم توقیف و دو تروریست خطرناک تحت تعقیب و هفت نفر دیگر مظنون به تروریسم هم دستگیر شدند».

مصلح افزود: «مقادیر زیادی بمب دستی و کمربندهای انفجاری در یکی از مخفیگاه‌های داعش پیدا شد و همچنین مقادیری مواد مخصوص ساخت بمب‌های دستی کشف و ضبط شده است. تجهیزات مختلف دیگری اعم از سلاح‌های سبک و متوسط کشف شده و مقادیر زیادی هم سوخت در داخل یکی از مخفیگاه‌ها منهدم شد و تجهیزات لجستیکی هم متعلق به تروریست‌ها توقیف شده است».

وی افزود: «عملیات الحشد الشعبی در پاکسازی و ایجاد کمین برای تروریست‌ها با وجود پایان عملیات الفتح المبین ادامه دارد چرا که یک راهبرد جدید را در سرکوب تروریست‌ها در صحرای غربی الانبار به کار گرفته‌ایم».

انتهای پیام/

کد خبر: 1072129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =