استقبال داماد ترامپ از توافق امارات و اسراییل

مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا با اشاره به توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و دو کشور عربی حاشیه خلیج فارس گفت که امروز آغازی بر پایان درگیری اعراب و تل‌آویو است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «جرد کوشنر» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه با اشاراه به توافق رژیم صهیونیستی و دو کشور عربی آن را پایانی بر درگیری اعراب و تل‌آویو دانست.

وی که با رسانه‌ها صحبت می‌کرد مدعی شد که این توافق آغازی بر پایان درگیری میان اعراب و رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید.

این مقام آمریکایی با تاریخی توصیف کردن توافق میان تل‌آویو و بحرین و امارات گفت که ترامپ از همان ابتدا که به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد به دنبال پایان دادن به درگیری‌ها در منطقه خاورمیانه بوده است.

وزرای خارجه بحرین و امارات امروز با حضور در کاخ سفید و تحت نظارت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا توافق سازش با رژیم صهیونیستی را با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امضا خواهند کرد.

روز 13 آگوست (23 مرداد) بود که واشنگتن، ابوظبی و تل‌آویو طی بیانیه‌ای مشترک حصول توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

ترامپ جمعه گذشته (21 شهریور) نیز اعلام کرد که بحرین تصمیم گرفته تا روابط خود با رژیم صهیونیستی را آشکار کند.

توافق سازشی که میان دو کشور عربی کوچک حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی امضا خواهد شد  با نام «توافق صلح ابراهیم» خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =