حفظ اخلاق اسلامی در مواجهه با اساتید و دانشجویان

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حفظ اخلاق اسلامی در مواجهه با اساتید و دانشجویان از اولویت های بسیار مهم حراست در دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در جمع مدیران حراست واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: ایشان همواره تأکید کرده اند هر جا که قرار گرفته اید، همان جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است، لذا به تبعیت از سخنان ایشان باید تمام جدیت را در تصدی امور داشته باشیم.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی بر حفظ روحیه تعاملی و اخلاق مداری تأکید کرد و گفت: باید با مشورت و هم افزایی درونی و برونی دانشگاه، آسیب ها را شناسایی کرده و از بروز آنها پیشگیری کنیم.

وی، تذکر و امر به معروف را در پیشگیری از آسیب و بروز مشکلات در دانشگاه ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کارکنان حراست واحدهای دانشگاهی از هر فرصتی برای تذکر و یادآوری چارچوب ها به دانشجویان استفاده کنند.

صابری با اشاره به اهمیت حفظ شئونات در دانشگاه آزاد اسلامی،گفت: مدیران حراست، با ارتباطی پویا و مستمر، تجارب و نوآوری های خود را با مدیران واحدهای دیگر به اشتراک بگذارند.

وی با بیان اینکه حفظ اخلاق اسلامی در مواجهه با اساتید و دانشجویان از اولویت های بسیار مهم حراست در دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: دانشگاه امانت دار جوانان و آینده سازان کشور است و در ایجاد محیطی امن و قابل اعتماد برای دانشجویان و اولیای آن ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه اساتید، اصلی ترین الگوهای دانشجویان هستند، افزود: اساتید باید در تعمیق معنویات دانشجویان مؤثر باشند. مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح مختلف فکری و اعتقادی با حساسیت بیشتری اساتید را انتخاب کند.

صابری در ادامه برنامه های خود در دومین مرحله کارگاه آموزشی تخصصی مدیران و کارشناسان حراست های استان آذربایجان غربی و شرقی شرکت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =