تلاش فیسبوک برای مقابله با دروغ‌پراکنی در مورد گرمایش زمین

فیس بوک برای جلوگیری از انتشار اخبار دروغ در مورد گرمایش زمین یک مرکز اطلاع رسانی در این مورد ایجاد کرده و اخبار صحیح را از این طریق منتشر می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) فیس بوک یک مرکز اطلاع‌رسانی در مورد گرمایش زمین راه اندازی کرده و از این طریق دسترسی به اطلاعات علمی در مورد این پدیده را در سراسر جهان ممکن می‌کند.

فیس بوک بعد از انتشار انبوهی از اخبار دروغین در مورد ویروس کرونا که باعث انتقادهای گسترده از این شبکه اجتماعی شد، یک مرکز اطلاع رسانی کرونا راه‌اندازی کرد و حالا می‌خواهد این تجربه را در مورد موضوع گرمایش زمین نیز تکرار کند.

بسیاری از مخالفان گرمایش زمین مدعی هستند که این موضوع دروغ بوده و حقیقت ندارد. یکی از این افراد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست که بارها گرم‌شدن کره زمین را به تمسخر گرفته است. پیش بینی می شود از این طریق بتوان واقعیات بیشتری را در مورد گرم شدن کره زمین و پیامدهای آن منتشر کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی گرمایش زمین فیس بوک حاوی اطلاعاتی در مورد واقعیات این موضوع، آمار، داده‌های سازمان‌های دولتی و بین‌المللی در سراسر جهان و غیره خواهد بود.

کد خبر: 1072177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =