بی اطلاعی هیأت بحرینی از مفاد توافقنامه سازش

یک خبرنگار صهیونیست از بی اطلاعی اعضای هیأت بحرینی از مفاد توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی در حین امضای آن خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از القدس العربی، «نوعا لانداو» خبرنگار بخش بین الملل روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد که اعضای هیأت بحرینی که شب گذشته در کاخ سفید حضور پیدا کردند در آخرین ساعات تلاش می‌کردند از طریق نمایندگان آمریکایی، به جزئیات نسخه توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی پی ببرند.

وی افزود که اعضای هیأت بحرینی از مفاد این توافقنامه که قرار بود وزیر خارجه این کشور آن را در کاخ سفید و در کنار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امضا کند اطلاعی نداشتند.

بسیاری از کاربران صهیونیست در فضای مجازی اعلام کردند که ترامپ از روش بنگاه‌های املاک برای امضای این توافقنامه استفاده کرده و از این طریق در نیویورک طی سالهای گذشته پول هنگفتی به جیب زده است.

یک کاربر صهیونیست نیز در این خصوص نوشت زمانی که طرف مقابل شما نتانیاهو باشد باید تا آخرین لحظه نسخه خوانده شده را در دست داشته باشید و آن را رها نکنید.

یک کاربر دیگر نیز نوشت که این مسأله، نحوه برخورد ترامپ با رئیس جمهور صربستان را به یاد می‌آورد. زمانی که ترامپ از انتقال سفارت صربستان به قدس اشغالی سخن گفت رئیس جمهور صربستان بسیار تعجب کرد و نمی‌دانست که چه چیزی را امضا کرده است.

مقامات بحرین، امارات متحده عربی، رژیم صهیونیستی و آمریکا شب گذشته طی مراسمی در کاخ سفید توافقنامه سازش موسوم به «توافقنامه صلح آبراهام» را امضا کردند. هدف از امضای این توافقنامه، عادی سازی روابط با تل آویو است.

در این مراسم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به همراه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزرای خارجه امارات و بحرین شرکت داشتند.

کد خبر: 1072193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =