دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اینترنت رایگان داشتند

ترم گذشته ۲۰ گیگابایت حجم اینترنت به صورت رایگان در اختیار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قرار گرفته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اینترنت رایگان دانشجویان وعده‌ای بود که توسط وزیران علوم، آموزش و پرورش و ارتباطات به دانشجویان داده شد. دانشجویان دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم از این وعده بهره‌ای نبردند؛ اما دانشجویان فرهنگیان با هماهنگی که بین وزارتخانه‌های ارتباطات و آموزش و پرورش شکل گرفت، توانستند از این اینترنت استفاده کنند.

محمد امین غیرتمند دبیر شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز و عضو شورای صنفی فرهنگیان کشور درباره اینترنت رایگان دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان به خبرنگار ایسکانیوز گفت: ترم گذشته بعد از وعده‌ای که وزیر آموزش و پروش برای اینترنت رایگان داد به هریک از دانشجویان ۲۰ گیگابایت حجم اینترنت داده شد.

وی با اشاره به اینکه اینترنت رایگان از سوی وزارت ارتباطات در اختیار دانشجویان قرار گرفت، اظهار کرد: مهلت استفاده از این حجم سه ماه بود و به همه معلم‌ها و دانشجو_معلمان اختصاص یافت. البته پیش شرط آن این بود که شماره معرفی شده به نام خود دانشجو ثبت شده باشد.

غیرتمند درباره وضعیت اینترنت رایگان ترم جدید دانشگاه فرهنگیان گفت: اینترنت معلم‌ها به آنها اختصاص یافته؛ اما هنوز اینترنت دانشجویان داده نشده است. طبق قولی که مسئولان داده‌اند به زودی و پیش از شروع آموزش‌های مجازی، حجم اینترنت دانشجویان نیز قرار است در اختیار آنها قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072201

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =