جذب بیشتر دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

قائم مقام معاونت بین الملل و اموردانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی بر جذب بیشتر دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، عباس گنجی قائم مقام معاونت بین الملل و اموردانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاداسلامی و دکترسروش رزمی مدیرکل جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد بازدید کردند.

 گنجی در این بازدید با اشاره به اینکه شناخت دانشگاه در حوزه بین الملل بسیار حائز اهمیت است، گفت: داوطلبان کشورهای مختلف جهت انتخاب دانشگاه باید از امکانات علمی، فرهنگی و ... مطلع باشند تا بتوانند به درستی دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنند، این امر باعث جذب بیشتر دانشجویان غیر ایرانی در واحدها خواهد شد.

وی با اشاره به زیرساختها، امکانات علمی، پژوهشی و رفاهی مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و با تأکید بر تلاش برای جذب بیشتردانشجویان غیر ایرانی، گفت: این واحد دانشگاهی باید دانشجویان بیشتری را از کشورهای دیگر جذب کند و در این زمینه بنا بر جذب حداکثری دانشجو با رعایت چارچوب ها و مقررات است.

دکترگنجی در ادامه گفت: کشور ما اسلامی است و باید به گونه ای حرکت کنیم که اسلامیت خود را معرفی کنیم و دانشجویان غیر ایرانی با شئونات اسلامی آشنا شوند.

وی ارتباط با فارغ التحصیلان را یکی از مسائل مهم در دانشگاه دانست و اظهار کرد: باید ارتباط با نخبگان و فارغ التحصیلان را در شرایط مختلف حفظ کنیم و از آنها به عنوان کارگزار نیز استفاده کنیم.

در ادامه رزمی به پتانسیل بالای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برای انجام فعالیت های بین المللی و امکان افزایش آن تا چند برابر اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با وجود تنوع رشته ها در مقطع تحصیلات تکمیلی، با تبلیغات مناسب و استفاده از کارگزاریها، ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب دانشجویان غیر ایرانی در مقطع تحصیلات تکمیلی دارد که با استفاده صحیح از این ظرفیت ها تلاش در این خصوص به سرعت به ثمرخواهد نشست.

رزمی به فعالیت مناسب در سه حوزه جذب، مباحث کنسولی و برنامه های فرهنگی و اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: در تلاشیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در لیست وزارت علوم عراق قرار بگیرد و برخی محدودیت های فعلی برداشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072212

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =