برگزاری رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه خدمات مددکاری

رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه خدمات مددکاری و حمایت از مددجویان با هدف بهم‌رسانی عرضه و تقاضای نوآوری حوزه امنیت در فناوری اطلاعات روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه جاری به صورت آنلاین و رایگان به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ، رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه خدمات مددکاری و حمایت از مددجویان به منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه برگزار می‌شود.
موضوعات مورد بررسی در این رویداد شامل پلتفرم‌های فروش مجازی، پلتفرم‌های پرداخت الکترونیکی، پلتفرم‌های حوزه دیتا، پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مددکاری، تجهیزات حفاظتی، رهگیری و پایش است.
بر اساس این گزارش، علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه حوزه خدمات مددکاری و حمایت از مددجویان، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان با سازمان زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی کشور برای تامین نیازهای فناورانه، مذاکرات تجاری B۲B به صورت مجازی و معرفی حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری نیز برگزار خواهد شد.
شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به بهره‌مندی از این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت تقاضا به سامانه غزال به آدرس http://ghazal.inif.ir مراجعه کرده یا با شماره‌های ۰۲۱۷۷۲۴۰۵۷۶ و ۰۲۱۷۷۲۴۰۰۲۷ تماس بگیرند.
حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://evnd.co/Phi۸۵ برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.
رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه خدمات مددکاری و حمایت از مددجویان، فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه این حوزه با حضور واحدهای صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی است.

کد خبر: 1072227

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =