سامانه آموزشیار در جهت شفاف‌سازی امور آموزشی و مالی دانشگاه راه‌اندازی شده است

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با راه اندازی سامانه آموزشیار کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی با جدیت بیشتری برگزار می شود و امیدواریم پس از کرونا نیز آموزش مجازی را به ویژه برای دانشجویان شهرهای غیر بومی تبیین کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با سردار حبیب شهسورای فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی دیدار و گفت وگو کرد.

صابری در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان بسیاری را تربیت کرده است، گفت: در حال حاضر تقریباً هر خانواده ایرانی یک دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پس از تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی، تعامل حراست دانشگاه با سپاه پاسداران بسیار زیاد شده و امیدواریم این ارتباط بیش از پیش با جدیت دنبال شود.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رونمایی از سامانه آموزشیار، خاطرنشان کرد: این سامانه در جهت شفاف سازی مسائل آموزشی و مالی دانشگاه راه اندازی شده است. با راه اندازی این سامانه کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی با جدیت بیشتری برگزار می شود و امیدواریم پس از کرونا نیز آموزش مجازی را به ویژه برای دانشجویان شهرهای غیر بومی تبیین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری پیش می رود، اظهار داشت: با حضور اساتید و مدیریت انقلابی از هیچ تلاشی برای دستیابی به دانشگاه مورد نظر مقام معظم رهبری دریغ نمی کنیم.

سردار حبیب شهسورای فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از شجره‌های طیبه علم و فناوری در جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: ضروری است دانشگاه امانت دار فرزندان پاک و نخبه کشور باشد و در این میان وظیفه حراست بیش از پیش مشخص می شود.

وی تصریح کرد: این دانشگاه با داشتن بیش از یک میلیون دانشجو و استاد، ظرفیت بالایی دارد که مطالبات رهبر معظم انقلاب از این دانشگاه را که ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه است، عملیاتی کند و سپاه پاسداران در این خصوص همراه و همدل دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072251

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =