هرگونه حمله‌ای را با حمله پاسخ خواهیم داد/ انگشتان ما روی ماشه است

گروه های مقاومت فلسطین امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کردند که به دشمن اجازه نمی دهیم که مواضع نظامی ما و نیز ملت‌مان را هدف قرار دهد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از المیادین، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: به دشمن صهیونیست اجازه نمی‌دهیم که مواضع نظامی ما و نیز ملت‌مان را هدف قرار دهد. هر گونه حمله صهیونیست‌ها را با حمله پاسخ خواهیم داد.

در این بیانیه ضمن تاکید بر آمادگی بالا برای پاسخ دادن به هرگونه تجاوز و حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی، آمده است: واکنش ما به حملات رژیم صهیونیستی که امروز حاضر بود، همچنان برای رویارویی با هر تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی مهیا و حاضر است.

این در حالی است که مقاومت فلسطین امروز صبح مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه را هدف حملات موشکی خود قرار داده بود.

قبل از آن گردان‌های عزالدین قسام هم اعلام کرده بود: فرماندهان مقاومت تصمیم خود را گرفته‌اند و دشمن صهیونیستی در مقابل هرگونه تجاوز علیه ملت یا مقاومت فلسطین در غزه، بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد. پاسخ مقاومت به تجاوزات دشمن همانند همیشه سریع خواهد بود. حمله را در برابر حمله پاسخ می‌دهیم و هر اندازه تجاوزات دشمن گسترده‌تر شود، پاسخ ما نیز گسترده‌تر و شدیدتر خواهد بود.

کد خبر: 1072266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =