شماره ۹، شماره نفرین شده در بارسلونا

بارسلونا در حالی مهیای فصل آینده می‌شود که کومان، سوارز را در لیست بازیکنان مازاد قرار داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، رونالد کومان در تصمیمی مشابه با گواردیولا در سال ۲۰۰۸  که ساموئل اتوئو را کنار گذاشت، لوییس سوارز را در لیست بازیکنان مازاد بلوگرانا قرار داده است.

ستاره اروگوئه ای با سابقه درخشان شش فصل بازی برای آبی اناری ها و در ۳۳ سالگی مورد توجه سرمربی جدید قرار ندارد و باید به دنبال تیمی دیگر باشد.

سوارز این روزها در تلاش برای گرفتن تمام دستمزد فصل بعد خود است تا سپس با بارسا فسخ کند ولی باشگاه با درخواست او موافق نیست. به همین دلیل مذاکرات او با باشگاه های خواهانش نیز به بن بست رسیده است تا جایی که گفته می شود شاید او به اجبار یک فصل دیگر هم بماند.

شرایط سوارز بسیار شبیه به شرایط سامی اتوئو در تابستان ۲۰۰۸ است. اتوئو بهترین گلزن بارسا بود ولی با ورود پپ گواردیولا در فهرست مازاد قرار گرفت. در نهایت و با درخواست بزرگان رختکن بارسا از پپ بود که اتوئو یک فصل دیگر هم ماندنی شد و به قدری خوش درخشید که یکی از مهره های اصلی و مهم بارسا در کسب سه گانه فصل ۰۹-۲۰۰۸ لقب گرفت.

البته ممکن است برای سوارز نیز اتفاق مشابهی رخ بدهد. اینکه او هم بماند و با درخشش خود به کومان ثابت کند تصمیمی اشتباه اتخاذ کرده بود.

کد خبر: 1072267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =