زوج مجیدی-نامجومطلق از نوری بهتر هستند

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که حواشی بازگشت آندره‌آ استراماچونی یک جام را از استقلال گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، پرویز برومند درباره اظهارات آندره‌آ استراماچونی مبنی بر عدم پیشنهاد باشگاه استقلال به او، اظهار داشت: یکسری نکات وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود. استراماچونی سال قبل از ایران رفت و مشخص بود که پشیمان شده است و می‌خواهد برگردد. مدیریت استقلال و استراماچونی تصمیم به همکاری گرفتند که بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد و استقلال باید به فکر مربی جدید باشد.

وی افزود: به نظرم، کسی باید سرمربی استقلال شود که استقلالی بوده و مورد حمایت قرار بگیرد. متاسفانه به خاطر حواشی بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال، یک جام را از این تیم گرفتند. این حواشی دامنگیر استقلال شد و هنوز هم ادامه دارد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال درباره مطرح شدن گزینه‌هایی چون الکساندر نوری گفت: اگر قرار باشد نوری بیاید، زوج فرهاد مجیدی و نامجومطلق بهتر است، پولی که صرف هزینه برای آوردن نوری می‌کنند نصف آن را صرف مربیان داخلی کنند. برای استقلال هم مجیدی می‌تواند گزینه مناسبی باشد هم نامجومطلق.

وی در پایان یادآور شد: نباید از قانون من در آوردی منع جذب بازیکن یا مربی خارجی گذشت. خدا کند این مسئله به گوش دنیا نرسد که آبروی ما خواهد رفت. مگر می‌شود در دنیای حرفه‌ای دنبال این مسائل باشیم؟

کد خبر: 1072274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =