آغاز ثبت‌نام اینترنتی ترم پاییز کانون زبان ایران از فردا

ثبت‌نام اینترنتی ترم پاییز کانون زبان ایران از یکم تا هفتم مهرماه انجام خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ثبت‌نام اینترنتی ترم پاییز کانون زبان ایران از یکم تا هفتم مهرماه انجام خواهد شد. این ترم به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد.

زبان‌آموزان فعلی این مجموعه آموزشی می‌توانند پس از واریز شهریه یکم تا هفتم مهرماه نسبت به ثبت‌نام خود در آدرس register.ili.ir اقدام کنند. همچنین ثبت‌نام حضوری و تحویل کتاب به زبان‌آموزان از هفتم تا دهم مهرماه در مراکز آموزشی کانون زبان میسر است و زبان‌آموزان جدیدالورود می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تاریخ‌ها مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

کلاس‌های آنلاین و حضوری ترم پاییز کانون زبان از شنبه ۱۲مهرماه برای کلاس‌های زوج و از یکشنبه ۱۳مهرماه برای کلاس‌های فرد شروع خواهد شد. همچنین آغاز کلاس‌های دوشنبه، پنجشنبه و ویژه دوشنبه از ۱۴ مهرماه و کلاس‌های ویژه پنجشنبه از ۲۴ مهرماه خواهد بود.

براساس تقویم ترمی پاییز امسال کلاس‌های این ترم طبق روال متداول در کانون زبان به صورت ۲ روز در هفته در روزهای زوج (شنبه – چهارشنبه)، فرد (یکشنبه-سه شنبه) و دوشنبه – پنجشنبه برگزار خواهد شد. همچنین مدت زمان کلاس‌ها در هر سه گروه کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال ۹۰ دقیقه خواهد بود.

لازم به ذکر است همه کلاس‌های حضوری کانون زبان ایران، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =