شجاع بهترین بازیکن بازی با التعاون شد / نوازی: عملکرد بهتری خواهیم داشت / یحیی بازی خوب لک را تحسین کرد

با بسته خبری لیگ قهرمانان آسیا باما همراه باشید.

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار لیگ قهرمانان آسیا، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.


سرمربی پرسپولیس، بازی خوب لک را تحسین کرد

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با التعاون عربستان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود زیرا آن هماهنگی و هارمونی که باید در تیم باشد به وجود نیامده است. نیاز به زمان بیشتری داشتیم.
وی درباره عملکرد خوب حامد لک مقابل التعاون گفت: بازی سختی برای او بود زیرا اولین بازی‌اش را انجام داد. عملکرد حامد در نیمه اول عالی بود و دو عکس العمل خوب داشت که ما را در بازی نگه داشت. باید بیشتر تمرین و تمرکز کند زیرا کارش تازه شروع شده و با تمرینات مداوم می تواند بهتر باشد. از او برای بازی خوبش تشکر می‌کنم.


محمد نوازی: در این بازی عملکرد بهتری را ارائه می کنیم

محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از شکست مقابل الشباب الاهلی در نشست خبری اظهار داشت: شروع خوبی در مسابقه اول داشتیم ولی در نیمه دوم بر اثر یک اشتباه گل خوردیم؛ ما در بازی اول شناخت کافی از تیم نداشتیم اما برای این بازی شناخت بهتری داریم و می توانیم بهتر کار کنیم. البته فاصله بازی ها خیلی کم است و شاید این موضوع روی  بدن بازیکنان تاثیر بگذارد.شاید هتل ما خوب باشد اما امکانات آن خوب نیست؛ از نظر ریکاوری این موضوع روی تیم ما تاثیر گذار است. شاید خیلی ها از وضعیت درونی تیم ما خبر نداشته باشند. ما در این مسابقات مثل تیم های دیگر بازیکنان جدیدمان را در اختیار نداریم اما بازیکنان خوبی داریم که در این بازی قطعا فوتبال بهتری ارائه خواهیم کرد.


سعید آقایی: انشالله با عملکرد خوب از این مرحله صعود می کنیم

سعید آقایی مدافع پرسپولیس پس از پیروزی در برابر التعاون گفت: نمی‌خواهیم کارمان در این مرحله به پایان برسد و به بازگشت زودهنگام فکر هم نمی‌کنیم. آقا یحیی بهترین‌ها را می‌خواهد و اصلا در پرسپولیس همیشه باید بهترین بود و مهمتر اینکه به دنبال بهترین اتفاقات بود. صعود از این مرحله برنامه اول ماست و انشاالله با عملکرد مناسب طی سه بازی بعدی به این خواسته خواهیم رسید.


سرمربی شباب الاهلی امارات: روی بازی با شهرخودرو تمرکز کرده ایم

سرمربی الاهلی امارات در نشست خبری قبل از بازی با شهرخودرو گفت: انجام هر 3 روز یک مسابقه بسیار دشوار است و بازیکنان به تجهیزات بدنی فوق العاده ای نیاز دارند و ما دائما آرزو داریم که در شرایط خوبی قرار بگیریم تا هر مسابقه ای را به خوبی انجام دهیم.ما اکنون بر روی مسابقه فردا تمرکز می کنیم و می دانیم که حریف سرسختی را در پیش روی داریم و برای رسیدن به پیروزی باید در بهترین موقعیت باشیم و این نشان دهنده هدف ما از هر مسابقه ای است.
وی در مورد قوی ترین رقیب تیمش در این گروه گفت: من به این فکر نمی کنم که چه تیمی از بقیه قوی تر است. من فقط به تیمی فکر می کنم که مقابل آن بازی خواهیم کرد و برای کسب موفقیت، قدم به قدم پیش می بریم و اکنون فقط می توانیم به فکر دیدار با تیم شهرخودرو ایران باشیم.


سرمربی الاهلی عربستان: مسیر طولانی را در پیش داریم 

ولادان میلوژویچ درباره بازی بعدی تیمش با الشرطه گفت: فلسفه من این است که ما به هر مسابقه ای بطور جداگانه نگاه می کنیم. دیدار فردا بسیار دشوار خواهد بود و الشرطه در دیدار روز دوشنبه، کیفیت خوبی را از خود نشان داد.من اطمینان دارم که الاهلی در این رقابت ها، مسیر طولانی در پیش خواهد داشت. روند بازیابی و ریکاوری بازیکنان به خوبی پیش رفته است و شاگردانم این فرصت را دارند که بهترین عملکرد را داشته باشند.


شجاع بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس التعاون شد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق به پیروزی یک بر صفر مقابل التعاون عربستان در هفته سوم از رقابت‌های گروه C لیگ قهرمانان آسیا که بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شود شد که شجاع خلیل زاده برای سرخپوشان گلزنی کرد.
از این رو مدافع گلزن پرسپولیس از سوی مسئولان AFC به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.


آرزوی موفقیت استقلالی ها برای بازیکنان پرسپولیس در هتل

رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در کشور قطر در حالی جریان دارد که سختگیری ها در قطر ادامه دارد و بازیکنان حق حضور در راهروهای هتل را نیز ندارند.
اعتراض به میزبانی از تیم های ایرانی در هتل مشترک خود باعث برگزاری چند جلسه متوالی بین مدیران باشگاه ها با مسئولان AFC شد.
 مسئولان کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قول مساعدت در نحوه پذیرایی از تیم ها و استفاده آنها از امکانات تمرینی در این مجموعه اقامتی را داده اند.
با این حال افسران امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت هیچ شرایطی اجازه خروج به بازیکنان و اعضای کاروان ا ز هتل را نمی دهند.
 همین موضوع باعث شد تا افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان از مسئولان مربوطه درخواست خروج دو نفر از اعضای کادرفنی برای تماشای بازی الدحیل قطر و الشارجه امارات را بدهند که با موافقت روبرو شد.
بازیکنان استقلال تهران و پرسپولیس در لابی هتل با یکدیگر دیدار کردند. بازیکنان استقلال ضمن تبریک به اعضای این تیم بابت برد مقابل التعاون برای پرسپولیسی ها در دیدار برگشت آرزوی موفقیت کردند. گفتگوی اعضای دو تیم با وجود اینکه کوتاه بود روحیه بالای اعضای هر دو تیم را نشان داد.
سروش رفیعی و محسن مسلمان دو بازیکن سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند با هم تیمی های سابق خود در لابی هتل پرداختند و برای این تیم آرزوی موفقیت کردند.
بازیکنان تیم ها همچنان نمی توانند از اتاق های خود بی دلیل خارج شوند و تنها در هنگام برگزاری تمرین گروهی و حضور در سالن های بدنسازی می توانند به لابی بروند.


رضاییان چهارمین بازیکن برتر هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با اتمام هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به معرفی بهترین بازیکنان هفته پرداخت.
رامین رضاییان، مدافع ملی پوش کشورمان با درخشش برای الدحیل مقابل شارجه و کسب عنواند بهترین بازیکن زمین با کسب ۸ امتیاز در این رده بندی بهترین های هفته آسیا در رده چهارم قرار گرفت.
در این رده بندی عبدالرزاق حمدالله مهاجم النصر با زدن ۲ گل مقابل سپاهان با کسب ۸.۷ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شد.

کد خبر: 1072282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =