مظاهری: قراردادم با استقلال قانونی است و اگر مشکلی داشت به هیچ وجه آن را امضا نمی‌کردم

گلر استقلال در مورد جلسه رسیدگی به وضعیت شکایت باشگاه تراکتور صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز،‌ رشید مظاهری، گلر استقلال پس از جلسه کمیته تعیین وضعیت در مورد شکایتی که باشگاه تراکتور از او دشات گفت: فکر کنم جلسه خیلی خوبی بود و خودم به شخصه جو را خیلی خوب دیدم و منتظریم رای صادر شود. فکر کنم یک سری مدارک را هم هفته بعد ارائه دهیم. قرار است مدارکی که از من خواسته شده را به این کمیته ارائه دهم.

وی در مورد پیش بینی اش از رأی صادره گفت: الان در حال حاضر نمی‌دانم باید چه بگویم، می‌ترسم چیزی بگویم. من درباره این مسائل و اتفاقات روزهای اخیر خیلی صحبت دارم ولی فعلاً باید سکوت کنم و بعد از رأی صحبت می‌کنم. باید منتظر رای بمانیم.

گلر فصل گذشته تراکتور درمورد دلایل جدایی از این تیم هم عنوان کرد: نمی‌خواهم زیاد در مورد این موضوع توضیح بدهم چرا که شاید حرفی بزنم بعداً مشکلی ایجاد شود. تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این است که ما بحث مالی با تراکتور نداشتیم.

مظاهری در مورد احتمال لغو قراردادش با استقلال هم گفت:  شما از کجا می‌دانید قراردادم با استقلال بهم می‌خورد؟ آن ها صحبت‌هایی که مطرح شد را خودشان را انجام دادند و ما هم مدارک خودمان را داریم و به آینده خوش بین هستیم. قراردادم با استقلال صددرصد قانونی بوده. مطمئن باشید اگر غیرقانونی بود اولین نفری که مخالفت می‌کرد، خودم بودم چون وقتی به باشگاهی تعهد داری نباید به باشگاه دیگری فکر کنی.

وی در مورد رقابت با سید حسین حسینی در استقلال هم گفت: من سر این مسئله ای که الان وجود دارد نمی‌خواهم بگویم فکرم مشغول است اما باید آن را حل کنیم و بعد درباره چیزی که گفتید فکر می‌کنم. بعضی از این سوالات را من نباید جواب بدهم و باشگاه باید جواب دهد. من مشکلی با این مسائل ندارم و کارم را انجام می‌دهم. اینها مسائل حاشیه ای است، اگر قرار است با این طرز فکر بیایم نشان می‌دهد نمی‌توانم خیلی مثمرثمر باشم. من باید کارم را کنم حالا من باشم یا کسی دیگر، فرقی ندارد. من الان باید با تمام تمرکز کارم را کنم.

گلر استقلال در مورد اینکه اگر شرایط ایجاب کند حاضر به بازگشت خواهد بود یا نه هم گفت: من فکر می‌کنم این را باید برای جلسه بعدی بگذاریم و با شرایط جلو برویم. اجازه بدهید من کارم اینجا تمام شود، هم درباره اتفاقات صحبت می‌کنم و هم استقلال. مصاحبه مفصلی هم درباره هواداران استقلال و هم شاید در مورد اتفاقات.

کد خبر: 1072288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =