به هیچ وجه نمی توان رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت

سخنگوی جنبش انصارلله یمن تاکید کرد: مسئله فلسطین مسئله حق در برابر باطل است. به هیچ وجه نمی توان رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت.

به گزارش سیرویس دین و اندیشه باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی تاکید کرد که مسئله فلسطین یک مسئله اسلامی و عربی و مسئله حق در برابر باطل است. به هیچ وجه نمی توان رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت.

وی در ادامه گفت: ما همچنان بر مواضع مان در حمایت از فلسطین و رد عادی سازی روابط با دشمن اشغالگر چه از دیدگاه دینی و چه از دیدگاه اخلاقی و انسانی تاکید داریم.

عبدالسلام افزود: حضور بی سابقه (سران عرب) در جشن خیانت و تسلیم و عادی سازی روابط با دشمن اشغالگر اسرائیلی یک خیانت آشکار و تبلیغات (رسانه ای) بود که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی تدارک دیده شد.

وی تاکید کرد: دولت های عربی که به سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی گام برداشتند نمی توانند چیزی را در واقعیت تغییر دهند چراکه در برهه روابط محرمانه هر آنچه که باید را برای صهیونیست ها فراهم کردند.

وی ادامه داد: اکنون ملت یمن بخاطر موضع گیری درست در مقابل صهیونیست ها زیر آتش جنگ سعودی هستند. صهیونیست ها در بیشتر درگیری های منطقه نقش دارند جنگ یمن هم یکی از آن ها است.

عبدالسلام گفت: اکنون بهترین فرصت است تا فعالیتی قوی و هوشمندانه در مقابل دشمنان انجام دهیم چراکه اکنون شکاف عمیقی میان دشمن اسراییلی و آمریکا و تشکیلاتی که دم از عادی سازی روابط می زند، بوجود آمده است.

کد خبر: 1072307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =