آیا نوری نیمکت استقلال را روشن می‌کند؟

مذاکرات استقلالی‌ها با الکساندر نوری با یک مشکل مواجه شده است.

ایسکانیوز - هادی شاه‌مرادی

چند هفته ای است که از آغاز تلاش احمد سعادتمند و دیگر مدیران استقلال برای بازگرداندن استراماچونی به فوتبال باشگاهی ایران می‌گذرد. هرچند مذاکرات با این مربی ایتالیایی به خوبی پیش رفت اما موانعی از داخل و خارج کشور مانع تحقق آن شد تا آبی‌ها سراغ گزینه‌های بعدی بروند.

پلن B استقلالی‌ها برای مربیگری فصل بعد

در روزهایی که بحث حضور استراماجونی در استقلال به بن بست خورده بود، از الکساندر نوری به عنوان گزینه پلن B مدنظر آبی‌ها  رونمایی شد.

ابتدا برخی رسانه ها بر این باور بودند که نوری گزینه مدنظر وزارت ورزش است و هدف این وزارتخانه انداختن نام این مربی ایرانی – آلمانی بر سر زبان‌ها است تا انتظارات برای بازگشت استراماچونی را به حاشیه برده شود اما طبق پیگیری خبرنگار ما مشخص شد که الکس نوری با علی نامداری (فرد متمول نزدیک به باشگاه استقلال) در ارتباط بوده و طبق مذاکرات بین دو طرف، نوری پذیرفته بود که به صورت موقت هدایت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را به عهده بگیرد.

قوت گرفتن مذاکرات با نوری

پس از منتفی شدن پرونده بازگشت استراماچونی، مذاکرات مدیران استقلال با الکساندر نوری قوت گرفت و این مربی نیز تمام شرایط تیم تهرانی را پذیرفت تا ماجرا تقریبا تمام شده تلقی شود.

حتی دیشب نیز آخرین تماس بین باشگاه استقلال و الکس نوی گرفته شده و پیشنهادی حدود 300 تا 400 هزار دلار مورد توافق طرفین قرار گرفته است اما به یک دلیل ساده امکان نهایی شدن حضور نوری روی نیمکت استقلال وجود ندارد.

بند دردسرساز

مسئولان باشگاه استقلال بندی در پیش نویس قرارداد الکساندر نوری آورده اند که طبق آن باید پرداختی های باشگاه به این مربی به صورت ریالی انجام شود. این در حالی است که تمام مربیان حرفه‌ای خارجی که قصد فعالیت در کشورمان را دارند معتقدند هم با توجه به اینکه ایران زندگی نمی‌کنند و هم با توجه به ارزش پایین این واحد پولی در شرایط کنونی، نباید چنین بندی در قراردادشان لحاظ شود.

همین موضوع باعث شده تا به این لحظه گزینه جدید مدنظر استقلالی ها هم در آستانه منتفی شدن قرار بگیرد.

گزینه های محدود داخلی

در صورتی که بعد از استراماچونی، نوری نیز هدایت استقلال را نپذیرد، مدیران این باشگاه چاره ای جز انتخاب مربی فصل بعد از بین گزینه های داخلی خود ندارند.  گزینه هایی که حالا محدود هم هستند چرا که اکثرشان تیم فصل بعد خود را انتخاب کرده اند و مربیان بدون تیم انگشت شمارند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار نیمکت فصل بعد تیم استقلال است.

کد خبر: 1072330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =