اعلام تاریخ آغاز کلاس‌های مجازی حوزه علوم اسلامی دانشگاه الزهرا(س)

کلاس‌های درس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه الزهرا(س) از ۹ مهر ماه به صورت مجازی آغاز می شود و تا ۲۷ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه الزهرا(س) زمان انتخاب واحد، حذف و اضافه  و تاریخ شروع کلاس های معرفت جویان را اعلام کرد.

براساس اعلام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه الزهرا(س)، زمان انتخاب واحد از ۲۵ تا ۲۹ شهریور ماه است و دانشجویان باید در این تاریخ نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.

همچنین تاریخ حذف و اضافه  ۱۹ تا ۲۱ مهر ماه اعلام شده است. تاریخ شروع کلاس ها از ۹ مهر ماه و تاریخ پایان کلاس ها ۲۷ آذر ماه است. ترم پیش رو نیز به صورت مجازی برگزار می شود.

 انتخاب واحد اینترنتی است و دانشجویان برای انتخاب واحد باید به آدرس sm.hodat.ir مراجعه کنند، در صورت مواجه شدن با هر مشکلی با کارشناس آموزش حوزه به شماره تماس ۸۸۰۳۵۱۲۷ تماس حاصل کنند.

با توجه به عدم تمدید مهلت زمان انتخاب واحد دانشجویان باید در موعد مقرر اقدام کنند. شهریه ترم جاری ۱۰۰,۰۰۰ تومان است و دانشجویان باید قبل از انتخاب واحد نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =