جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به ریاست دکتر طهرانچی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه عصر امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر مجید مشکینی مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه در هیأت‌های امنای استانی، دکتر فرهاد گلمحمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، دکتر سعید آزادیان دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی، عباس گنجی قائم مقام معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی و سایر اعضای جلسه در دانشکده پیراپزشکی واحد کرمانشاه برگزار شد.

دکتر طهرانچی در ابتدای این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر آرش رسولی سرپرست مرکز روانسر دانشگاه آزاد اسلامی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به تازگی دار فانی را وداع گفته است، اظهار داشت: با توجه به تغییرات به وجود آمده در کشور و جهان، دانشگاه باید همگام با این تحولات، تغییرات لازم را داشته باشد و خود را با شرایط همسان سازی کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه نمی‌تواند نسبت به تحولات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه بی‌تفاوت باشد، بنابراین باید در متن زندگی مردم حضور داشته باشد و نسبت به آینده دانشجویان حساس باشد.

باید موضوعات فناوری و نوآوری مورد توجه واحدها قرار گیرد

وی با تأکید بر اینکه این دانشگاه به هیچ وجه به دنبال آموزش برای آموزش و پژوهش برای پژوهش نیست، اظهار کرد: آموزش‌هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می‌شود، باید منجر به مهارت آموزی دانشجویان و تضمین اشتغال آنان شود و پژوهش‌های دانشگاه نیز به حل مسأله بیانجامد. در این راستا باید موضوعات فناوری و نوآوری مورد توجه واحدها قرار گیرد.

دکتر طهرانچی در ادامه عملیاتی شدن سامانه پژوهشیار و آموزشیار را در راستای تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی از زنجیره دانشگاهی به شبکه دانشگاهی عنوان کرد و گفت: وجود سامانه‌های چند پارچه و جزیره‌ای یکی از ایرادهای بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بود که توانستیم با ایجاد سامانه یکپارچه، شفاف سازی، کنترل پذیری و دقت را در حوزه آموزش و پژوهش افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه وضعیت بارگذاری داده‌ها و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در سامانه های آموزشیار و پژوهشیار را بررسی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072416

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =