سفر علی کریمی به قطر با مشکل مواجه شد!

گفته می شود تعویض پاسپورت علی کریمی برای او و تیم استقلال به دردسری جدید تبدیل شده است.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی

در حالی که در دور از سرگیری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز یکشنبه 30 شهریور نخستین بازی تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الشرطه عراق انجام خواهد شد، برای یکی از بازیکنان نماینده کشورمان مشکل عجیبی رخ داده است.
علی کریمی که پروسه مذاکرات تمدید قراردادش به طول انجامید و به همین دلیل وضعیت همراهی این بازیکن استقلال در لیگ قهرمانان در وضعیت نامشخصی وجود داشت، قرار بود آخر این هفته تهران را به مقصد دوحه ترک کند تا برای دیدار مقابل الشرطه خودش را آماده نماید اما خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که صدور ویزای کریمی با مشکل مواجه شده است.
ماجرا از این قرار است که هر باشگاهی موظف است همزمان با اعلام لیست تیم خود به AFC، مدارک تمام افراد حاضر در لیست را نیز به این نهاد ارسال کند. باشگاه استقلال نیز این اصل را رعایت کرده اما حالا یک دردسر ناخواسته گریبان آبی‌ها را گرفته است.
ظاهرا پس از تاریخ ارسال لیست باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی کریمی بدون هماهنگی با مسئولان این باشگاه اقدام به تعویض پاسپورت خود نموده و به همین دلیل حالا صدور ویزای این بازیکن برای سفر به قطر دچار مشکل شده است.
گفتنی است صدر ویزا مراحل اداری خاص خودش را دارد و باید دید با توجه به تعطیلات آخر هفته، مسئولان باشگاه استقلال موفق به حل این مشکل خواهند شد یا خیر.

کد خبر: 1072418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =