ثبت نام مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

ثبت نام شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش بدون آزمون و برای داوطلبان استعداد درخشان تا ساعت ۲۴ جمعه ۲۸ شهریور تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)،  ثبت نام  به منظور شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش بدون آزمون و برای داوطلبان استعداد درخشان تا ساعت  ۲۴ امشب ۲۸ شهریور تمدید شد.

داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را  دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس  www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی اقدام کنند.  ثبت نام نکردن داوطلبان در این سـامانه به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

همچنین داوطلبان در زمان ثبت نام جهت مصاحبه لازم است نسخه‌ای از سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی خود را بر اساس فرمی که از از طریق سامانه فوق قابل دریافت است، تهیه و در قالب فایل pdf  در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری کنند.

 آن دسته از مربیان شاغل در دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی و دستگاه‌های اجرایی که متـقاضی اسـتفاده از این سهـمیه در دانشگاه آزاد اسـلامی است باید  موافقت نامه محل خدمت خود را به همراه نسـخه‌ای ازآخرین حکم کارگزینی در قالب فایل pdf در مـحل در نظر گرفته شده در سـامـانه بارگذاری کنند. مربیان شـاغل در واحـدهای تابعه دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری مدارک در این مرحله ندارند و سوابق آنها رأساً از مرکز جذب هیئت علمی سـازمان مرکزی دانشگاه استعلام خواهد شد.

گفتنی است از آنجایی که واحدهای دانشگاهی منتخب در سـطح کشور میزبان داوطلبان به منظور مصاحبه مجازی است باید داوطلبان بر اساس محل اقامت خود یکی از واحدهای دانشگاهی را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی در سامانه انتخاب و ثبت کنند.  مصاحبه کلیه رشته/گرایش‌های ثبت نامی فرد تنها در یک واحد دانشگاهی که توسط داوطلب انتخاب شده انجام خواهد شد و امکان ویرایش محل مصاحبه تا آخرین مهلت ثبت نام وجود دارد. واحدهای دانـشگاهی محل مصاحبه داوطلبانی که شـهر تهران را انتخاب کرده و در زمان اعلام تاریخ و زمان مصاحبه توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی تعیین و اعلام خواهد شد.

همچنین تاریخ و زمان مصـاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر توسـط مرکز سـنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است حضور داوطلبان در واحد دانشگاهی منتخب به منظور شرکت مصاحبه علمی (به صورت مجازی) در تاریخ و زمان اعلام شده الزامی بوده و حضور نیافتن داوطلب در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =