هیئت رئیسه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای توهین به پیامبر(ص) را محکوم کرد

هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پی هتاکی نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس پیامبر با صدور بیانیه‌ای آن را محکوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)،  در پی هتاکی نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و تلاش مذبوحانه مزدوران صهیونیسم برای عادی سازی روابط با رژیم نامشروع صهیونیستی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با صدور بیانیه‌ای آن را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: قلم‌های زهرآگین، زبان دشنام دهنده و حرکت‌های تفرقه افکنانه‌ای که توسط رسانه‌های غربی به کرات مشاهده شده است، بار دیگر عواطف و احساسات مسلمانان و حتی موحدین جهان را جریحه‌دار ساخته که نشان از انحطاط فکری و اخلاقی مدعیان غرب زده دارد که چهره پلید آنها را بیشتر نمایان ساخت.

در بیانیه هیئت رئیسه دانشگاه فنی‌وحرفاه‌ای آمده است: اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو در کنار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانتی بی‌بدیل برای امت اسلامی و آزادگان جهان است و جامعه دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن محکومیت شدید این اقدامات، به استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و نوکران آنها یادآور می‌شود. ملت‌های مسلمان به ویژه ملت ایران در مسائل این منطقه حساس، با پیروی از خط اسلام ناب محمدی و رهبر معظم انقلاب اسلامی هوشیار هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072431

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =