ظرفیت دانشگاه آزاد استان اصفهان برای همکاری با دفاتر برون‌مرزی در جمهوری افغانستان و عراق

قائم مقام معاونت بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ظرفیت لازم برای همکاری با دفاتر برون‌مرزی در جمهوری افغانستان و عراق را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ عباس گنجی ارجنکی در حاشیه بازدید از دانشگاه بین‌المللی آزاد اسلامی استان اصفهان، ظرفیت‌های این دانشگاه را برای فعالیت‌های بین‌المللی مثبت ارزیابی کرد و خواستار تقویت آن برای جذب هرچه بیشتر دانشجویان غیرایرانی شد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست معاونت بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی حضور هرچه بیشتر دانشجویان غیرایرانی در واحدهای منتخب دانشگاهی است و یادگیری زبان فارسی در تعمیق میان فرهنگی نقش ویژه‌ای دارد.

قائم مقام معاونت بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کیفیت آموزشی زبان فارسی در مدیریت جدید امور بین‌الملل بسیار حائز اهمیت بوده و همکاری مستقیم با مراجع آموزشی در کشور برای اجرای این دوره‌ها راهگشاست.

گنجی ارجنکی در پایان بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان مناسب جذب دانشجویان بین‌المللی به تعداد بالا در منطقه مرکزی کشور است و مراحل صدور مجوز بین‌المللی این دانشگاه را از طرف سازمان امور دانشجویان کشور بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072441

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =