مکانیسم ماشه آخرین تیرهای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: مکانیسم ماشه آخرین تیرهای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست آمریکا از شورای سازمان ملل برای فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران گفت: سازمان ملل باید  جلوی این زیاده‌خواهی و این خوی استکباری آمریکا بایستد.

وی افزود: در موارد قبل ما شاهد بوده‌ایم که متأسفانه سازمان ملل وسیله‌ای برای تأمین زیاده‌خواهی‌های آمریکا در موضوعات مختلف بوده و امروز این سازمان باید اعتبار از دست رفته خود را در ماجرای مکانیسم ماشه بازیابد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سازمان ملل، سازمانی با همه فراز و نشیبش مورد اتکای بسیاری از کشورهاست و باید استقلالش را با ایستادن در برابر زیاده‌خواهی آمریکا در ماجرای فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران نشان دهد.

ساعدی خاطرنشان کرد: مکانیسم ماشه آخرین تیرهای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست که سازمان ملل باید این نقشه ترامپ را هم نقش بر آب کند.

وی افزود: کشورهای اروپایی نیز همان طور که در بیانیه روز گذشته خود اعلام کردم باید در شورای امنیت استقلال رأی خود را نشان دهند و قاطعانه اعلام کنند که تسلیم خواسته‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا نیستند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروز حیله‌گری آمریکا در جهان بر کسی پوشیده نیست و همه کشورها به مکر، نیرنگ و حیله‌گری این کشور وقوف کامل دارن و تنها کشورهایی امروز او را همراهی می‌کنند که درواقع پیش از این زیر سلطه این کشور بوده‌اند.
منبع:فارس
انتهای پیام 

کد خبر: 1072453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =