انجمن اماراتی ۲ میلیون امضاء علیه سازش جمع‌آوری کرد

یک انجمن مردمی اماراتی در فضای مجازی از جمع آوری بیش از دو میلیون امضاء در مخالفت با جریان سازش با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،انجمن اماراتی «مقاومت علیه سازش»از جمع‌آوری بیش از دو میلیون امضاء از میان کاربران جهان عرب در مخالفت با سازش خبر داد.

به نوشته وبگاه عربی۲۱، این انجمن مردمی اماراتی در صفحه توئیتر خود نوشت که تا کنون بیش از دو میلیون امضاء در حمایت از مسأله فلسطین و رد «سازش لعنتی» جمع آوری کرده است.

در صفحه توئیتر این انجمن، تحت هشتگ «الشعوب_ضد_التطبیع» (مردم علیه سازش) دو سایت جداگانه یکی به انگلیسی و دیگر عربی برای جمع‌آوری الکترونیکی امضای مردم وجود دارد و همچنین نوشته شده است: «تا بگوییم که ملت‌ها علیه سازش هستند.»

این انجمن پس از اعلام ترامپ مبنی بر قصد امارات و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط در ۱۳ آگوست از سوی تعدادی از دانشگاهیان و اهالی فرهنگ اماراتی مقیم خارج کشور تشکیل شد و هدف خود را افزایش آگاهی شهروندان اماراتی از خطرات همکاری متقابل با رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

از سوی دیگر از شامگاه پنجشنبه (روز گذشته) هشتگ «ادعم المقاومه» (از مقاومت حمایت کن) در توئیتر کلید خورد و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

این هشتگ در راستای حمایت از مقاومت فلسطین و در رد و محکومیت شتاب کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط خود آغاز شد.

امارات و بحرین سه‌شنبه هفته جاری توافق عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را رسما در واشنگتن امضا کردند؛ توافقی که با خشم و محکومیت ملت و گروههای فلسطینی مواجه شد.
منبع:فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1072474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =