صعود برایتون با درخشش جهانبخش/ یک وینگر جدید در لیست خرید شیاطین‌سرخ/ ضرر بزرگ ایگواین به یووه

با بسته خبری فوتبال خارجی با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.


صعود برایتون با درخشش جهانبخش
در دیداری از دور دوم جام‌اتحادیه انگلیس، برایتون میزبان پورتسموث بود که در شب درخشش علیرضا جهانبخش ۴ بر صفر پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.
جهانبخش در این بازی یک گل در دقیقه ۵۴ زد و پاس‌گل اول را در دقیقه ۳۸ برای مک‌آلیستر ارسال کرد. دقایق ۵۸ و ۷۱ هم برناردو و گیوکرس دیگر گل‌های مرغ‌های دریایی را به ثمر رساندند.

صعود میلان با درخشش زلاتان و هاکان
میلان در دور انتخابی لیگ اروپا مهمان تیم شامروک راورز جمهوری‌ایرلند بود و این تیم را با ۲ گل برد.
زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه ۲۳ اولین گل فصل میلان را روی پاس هاکان چالهان‌اوغلو زد. هاکان هم در دقیقه ۶۷ بازی خوبش را با یک گل تکمیل کرد.

صدرنشینی تیم کرونازده
تیم الهلال در دیداری از گروه B لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور تن به تساوی بدون‌گل داد که نخستین دیداری بود که این فصل نبردند.
تیم عربستانی که چند کرونایی در روزهای اخیر داشته، با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروهی ماند که شهرخودرو بدون امتیاز قعرنشین آن است. پاختاکور با ۷ امتیاز دوم است و شباب‌الاهلی با ۶ امتیاز در رده سوم جای گرفته.

ستین با باشگاه بارسلونا وارد جنگ شد
کیکه ستین سرمربی پیشین بارسلونا اعلام کرده این باشگاه تازه روز گذشته نامه برکناری‌اش را ابلاغ کرده و از بارسایی‌ها شکایت خواهد کرد.
ستین تا سال ۲۰۲۲ با باشگاه بارسلونا قرارداد داشت، اما با وجود برکناری هیچ نامه‌ای مبنی بر فسخ قرارداد و قطع همکاری برای او ارسال نشده بود.

صعود سخت تیم مورینیو
تاتنهام در مرحله انتخابی لیگ اروپا مهمان تیم لوکوموتیو بلغارستان بود که به‌سختی میزبانش را ۲ بر یک برد.
مینچف میزبان را با گل دقیقه ۷۱ پیش انداخت، اما گل‌های کین در دقیقه ۸۰ از روی نقطه‌پنالتی و اندومبله در دقیقه ۸۵ تیم مورینیو را از این مرحله سلامت عبور داد.


ضرر بزرگ ایگواین به یووه
گونسالو ایگواین با باشگاه یوونتوس برای فسخ قراردادش به توافق رسید، اما این جدایی باعث شد باشگاه ضرر بدهد.

سایت «گل» خبر داد، یوونتوس به طور کلی ۱۸,۳ میلیون یورو از فسخ قرارداد ایگواین ضرر کرده است. این مهاجم آرژانتینی که سال ۲۰۱۶ در ازای ۹۰ میلیون یورو از ناپولی به یووه پیوست، تنها ۴ میلیون یورو بابت حقوق فصلی که قرارداد فسخ شده، دریافت خواهد کرد. ایگواین آماده است راهی آمریکا شود و با باشگاه اینترمیامی قرارداد ببندد.

سوارز سرانجام به ایتالیا رسید
 لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا سرانجام ویزای ایتالیا را گرفت و راهی این کشور شد.
رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند، او برای اینکه بتواند تابعیت ایتالیایی بگیرد باید تا حدی به زبان این کشور آشنا باشد و به همین دلیل برای شرکت در آزمون به ایتالیا سفر کرده. قانونی که شامل بازیکنان غیراتحادیه اروپا می‌شود.
به نظر می‌رسد بعد از سپری کردن این دوره، سوارز رسماً به یوونتوس ملحق شود.


یک وینگر جدید در لیست خرید شیاطین‌سرخ
باشگاه منچستریونایتد هم تمایل دارد اسماعیلا سار وینگر سنگالی واتفورد را به خدمت بگیرد.

نشریه «ایندیپندنت» خبر داد، پس از ناکامی در جذب جیدن سانچو ستاره دورتموند، شیاطین‌سرخ گزینه‌های دیگری را برای استخدام در پست وینگر لیست کرده‌اند. یکی از آن‌ها اسماعیلا سار وینگر ۲۲ ساله واتفورد است که از لیورپول هم پیشنهاد دارد. با سقوط واتفورد این بازیکن در پی انتخاب یک تیم دیگر برای ادامه کارش است.

کد خبر: 1072502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =