تاسیسات نظامی فرودگاه «ابها» با پهپاد هدف قرار گرفت

منابع یمنی از هدف قرار گرفتن مجدد تاسیسات نظامی و راهبردی در فرودگاه ابها عربستان در واکنش به جنایات مستمر این رژیم علیه ملت یمن خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از شبکه المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت یگان پهپادی یمن، فرودگاه بین المللی ابها در عربستان را هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت یک پهپاد از نوع صماد 3، یک هدف نظامی مهم در فرودگاه ابها را مورد حمله قرار داد که این حمله با موفقیت انجام شد.

این سخنگو تصریح کرد هدف قرار گرفتن فرودگاه ابها در عملیات پهپادی در واکنش به تشدید تجاوزات دشمن سعودی و محاصره مستمر یمن صورت گرفته است.

پیش از این هم نیروهای  ارتش و کمیته‌های مردمی بارها تاسیسات نظامی و راهبردی عربستان به ویژه در فرودگاه ابها را با پهپادهای خود هدف قرار داده بودند تا نشان دهند در برابر تجاوزات مستمر سعودی‌ها و محاصره مستمر و ظالمانه یمن دست بسته نیستند.

المسیره در این باره گزارش داد یگان موشکی و یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی در دهم ماه جاری میلادی یک عملیات نظامی مشترک با موشک بالستیک از نوع ذوالفقار و چهار فروند پهپاد صماد 3 علیه یک هدف مهم در ریاض پایتخت عربستان انجام دادند.
این رسانه افزود تاسیسات حساس و مهم فرودگاه بین المللی ابها هم روز نهم ماه میلادی جاری با پهپادهای صماد 3 هدف قرار گرفت که این عملیات با موفقیت انجام شد، این عملیات ساعاتی پس از  عملیات مشابه علیه این فرودگاه با پهپاد قاصف 2 ک صورت گرفت.

روز هشتم سپتامبر جاری هم یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، اهداف نظامی در فرودگاه ابها با پهپاد صماد 3 هدف قرار داد عملیاتی که تاسیسات به دقت هدف قرار گرفت.
منبع:تسنیم
انتهای پیام

کد خبر: 1072508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =