بازدید سفیر نماینده رهبر انقلاب در سوریه از استان های مختلف این کشور

سفر نماینده رهبر انقلاب در سوریه به استان های مختلف کشور با هدف دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم سوریه بویژه رزمندگان و خانواده های شهدا انجام گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده رهبر انقلاب در سوریه طبق روال معمول خود با سفر به مناطق مختلف و استان های کشور سوریه از این مناطق بازدید میدانی داشتند و با علما، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم سوریه دیدار و گفتگو کردند.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه در این سفر چهار روزه ابتدا به استان حلب سفر کرد و ضمن زیارت مشهد النقطه با علما، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم شهر حلب دیدار و گفتگو کرد. 

وی همچنین در شهر حلب با مفتی این شهر محمود عکام پیرامون مسائل مختلف دینی و سیاسی گفتگو نمود.

آیت الله طباطبایی بعد از شهر حلب به شهر شیعه نشین نبل و الزهرا سفر کرد و ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر، در اجتماع  مردم نبل و الزهرا شرکت کرد و با مردم دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک مشکلات این شهر را جویا شد.

وی بعد از بازدید میدانی از مناطق نبل و الزهرا و گفتگو با رزمندگان، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم راهی استان حمص شدند و در آنجا با علمای این شهر جلسه داشتند.

استان لاذقیه، مقصد بعدی آیت الله طباطبایی بود که در این شهر با عموم مردم و تعدادی از علما از جمله مدیر و مفتی شهر لاذقیه و مسئولین اداره اوقاف دیدار و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است سفر نماینده رهبر انقلاب در سوریه به استان های مختلف کشور با هدف دیدار و گفتگو با اقشار مختلف مردم سوریه بویژه رزمندگان و خانواده های شهدا انجام می گیرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر چند ماهه صورت گرفت.

منبع:فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1072522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =