سوق یافتن سرمایه‌های میلیاردی یزد به سمت کشاورزی نوین

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهادکشاورزی استان یزد عمده‌ تقاضای تسهیلات کشاورزی در این استان را مربوط به حوزه تولیدات گیاهی، گلخانه‌ای و کشاورزی نوین ذکر کرد و گفت: در سال گذشته ۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،«رمضان اسپرس» در مورد میزان سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی استان، اظهار کرد: سال گذشته از محل تسهیلات بانکی، سه هزار و ۶۱۲ نفر از متقاضیان این بخش برای دریافت ۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: ۶۰۴ نفر از مجموع این متقاضیان موفق به دریافت تسهیلاتی به مبلغ ۲۲۶ میلیارد تومان در رسته‌های مختلف کشاورزی شدند که عمده‌ترین این طرح‌ها مربوط به حوزه تولیدات گیاهی، گلخانه‌ای و کشاورزی نوین بوده است.

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به معرفی ۸۱۷ نفر از متقاضیان بخش تولیدات گیاهی و گلخانه‌ای به بانک‌های عامل طی این مدت، تصریح کرد: بانک‌ها مبلغ ۲۵۸ میلیارد تومان تسهیلات را برای این بخش در نظر گرفته بودند که از این میزان ۲۲۷ نفر از متقاضیان موفق به دریافت ۱۰۲ میلیارد تومان تسهیلات شدند.

اسپرس همچنین گفت: در زمینه تولیدات زراعی و باغی نیز هزار و ۶۹۸ نفر متقاضی برای دریافت جمعاً ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که تاکنون تسهیلاتی معادل ۴۱ میلیارد تومان به ۲۹۱ نفر از آن‌ها پرداخت شده است.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1072523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =