انهدام زرادخانه داعش در شرق عراق توسط الحشد الشعبی

نیروهای سازمان الحشد الشعبی موفق شدند سه مخفیگاه پر از سلاح و تجهیزات داعش را در استان دیالی شناسایی و منهدم کند که از آن تحت عنوان زرادخانه داعش در این منطقه یاد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،نیروهای سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق امروز جمعه از انهدام انبارهای مهمات عناصر تروریستی داعش خبر دادند.

«احمد حسین السعدون» فرمانده لشکر 24 الحشد به پایگاه خبری «شفق نیوز» گفت: «یک گروه از نیروهای اطلاعاتی لشکر [24] و هنگ دوم ، با توجه به اطلاعات دقیق و با همکاری ساکنان موفق شدند سه مخفیگاه داعش را شناسایی کنند».

السعدون ادامه داد، این مخفیگاهها در روستای «توکل» واقع در 40 کیلومتری شمال شرق بعقوبه در استان دیالی (شرق عراق) قرار داشته است.

وی خبر داد که در این مخفیگاهها خمپاره، تجهیزات لجستیک، پزشکی، سلاح نیمه سنگین و سبک، وسایل ساخت بمب دست ساز و لباسهای نظامی که داعش بری حمله به نیروهای امنیتی استفاده می‌کرد، کشف و ضبط شد.

این فرمانده الحشد تأکید کرد که این مخفیگاهها، «زرادخانه اصلی» داعش در حوض شمال المقدادیه به شمار می‌رفت.

السعودن تصریح کرد، عناصر داعش آماده می‌شدند تا با بسته‌های انفجاری حملاتی را علیه نیروهای امنیتی و ساکنان دیالی انجام دهند و مانع از بازگشت آوارگان به محل زندگی خود در شمال المقدادیه شوند.

لشکر 24 الحشد مسئول برقراری امنیت در مناطق حوض حمرین، شمال المقدادیه و مناطق اطراف «المنصوریه» در شمال شرق دیالی است.
منبع:فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1072527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =