موافقت AFC با درخواست رقیب شهرخودرو/ وضعیت خاص استقلال در لیگ قهرمانان آسیا/ ۲ پرسپولیسی در آستانه محرومیت مقابل الدحیل

با بسته خبری لیگ قهرمانان آسیا با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار لیگ قهرمانان آسیا، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

شجاعیان: خوشحالم بعد از یکسال برگشتم

داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها کارت بازی‌ام صادر شد و می‌توانم بعد از حدود یکسال به استقلال کمک کنم. امیدوارم بتوانم برای استقلال مفید باشم.
او درباره وضعیت اردوی استقلال بیان کرد: همه چیز خوب است. خدا را شکر بازیکنان هم اضافه شدند و شرایط مطلوبی داریم و با تمام توان به میدان می‌رویم.
شجاعیان درباره شانس صعود استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم نام استقلال و ایران عزیزمان را سربلند کنیم و موفقیت‌های خوبی به دست آوریم.


پرسپولیس از این لحاظ دومین تیم برتر آسیا شد

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با تفکرات یحیی گل‌محمدی و با مالکیت توپ بالا نسبت به حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و بعد از الهلال بیشترین تعداد پاس را در کارنامه دارد.
بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران با ثبت ۱۶۴۴ پاس تا پایان هفته سوم لیگ قهرمانان بعد از الهلال عربستان با ثبت ۱۶۶۹ پاس از این حیث در رده دوم تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها قرار گرفته است.
این تعداد پاس و قرار گرفتن در رتبه دوم نشان دهنده این است که سرخ‌ها مالک توپ و میدان بوده و تلاش می‌کنند با این‌سبک بازی، تسلط کافی بر بازی داشته باشند.


موافقت AFC با درخواست رقیب شهرخودرو

کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست کرونایی باشگاه الهلال در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد.
به گزارش ایلنا،کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست فدراسیون عربستان مبنی بر اضافه کردن نام گلر چهارم به لیست الهلال در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد.
پیش از تست کرونایی ۳ گلر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا مثبت شد و به همین خاطر باشگاه سعودی درخواست اضافه کردن گلر جدیدی در لیستش کرد.
الهلال یکی از رقبای شهرخودرو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.


دو پرسپولیسی در آستانه محرومیت مقابل الدحیل

تیم پرسپولیس ایران در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب باید به مصاف التعاون عربستان برود.
با توجه به اینکه سیامک نعمتی و احمد نوراللهی در بازی گذشته سرخ‌ها کارت زرد گرفته‌اند با دریافت کارت زرد مقابل التعاون دیدار آینده حساس مقابل الدحیل قطر را از دست خواهند داد.
با اینحال باید دید گل‌محمدی در دیدار امشب مقابل التعاون از این دو بازیکن استفاده خواهد کرد یا به دلیل اهمیت بالای دیدار با الدحیل این دو بازیکن را نیمکت‌نشین خواهد کرد تا در دیدار حساس بعدی از آن‌ها بهره ببرد.


ای اف سی سخنان مطهری را تحریف کرد

صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا اظهارات حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با التعاون عربستان را تحریف و به جای عبارت خلیج فارس از واژه خلیج استفاده کرد!
مطهری در صحبت هایش گفته بود: اگر بازیکنان پرسپولیس به ما بگویند که می‌توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند، ما به این حرف‌شان ایمان داریم.


استقلال و پرسپولیس سال ها در آسیا نتیجه نگرفتند

علی سامره مربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص ناکامی شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال، پرسپولیس، سپاهان و … که هر سال در این مسابقات شرکت می‌کنند خیلی سال‌ها در اینجا نتیجه نگرفته اند و فکر می‌کنم از این ۵۰ سال فقط یک یا دو دوره به فینال رسیده ایم. چطور می‌توان توقع داشت شهرخودرویی که برای سال اول در این بازی‌ها حضور پیدا کرده از تیم‌های پر از ستاره یقه گیری کند؟
سامره تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس تمامی نفرات خود را دارند و حتی در چنین تورنمنت‌هایی که فاصله بازی‌ها کم است دچار مشک می‌شوند. طبیعی است ما که فقط ۱۶ نفر در اختیار داریم دچار مشکل شویم، اما مطمئن باشید تیم خوبی در لیگ آینده خواهیم داشت.

وضعیت خاص استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا

پیروزی الشرطه دربازی دوم مقابل الاهلی عربستان این تیم را در موقعیت طلایی صعود از گروه قرار داده و چنانچه تیم عراقی در بازی رو در رو مقابل استقلال یک امتیاز بگیرد هم استقلال را از گردونه رقابت‌ها حذف کرده و هم اینکه صعود خودش را قطعی کرده است؛ بنابراین آبی‌های پایتخت در دیدار یکشنبه شب نیاز به کسب پیروزی مقابل رقیب عراقی دارند و گرنه در همان نقطه از رقاب‌ها حذف خواهند شد و حتی بازی آخر آن‌ها با الاهلی تشریفاتی می‌شود.
شاگردان نامجومطلق در صورت پیروزی مقابل الشرطه حتی اگر در دیدار پایانی مقابل الاهلی، با هر نتیجه‌ای بازی را واگذار کنند، به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی می‌شوند. چرا که در لیگ قهرمانان آسیا، نتایج رو در رو محسوب می‌شود و از آنجایی که دیدار رفت استقلال و الشرطه مساوی شده، آبی پوشان با کسب پیروزی همچون حریف عراقی ۴ امتیازی شده و به طور قطعی از گروهشان صعود خواهندکرد.

کد خبر: 1072535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =